{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
321 visninger | Oprettet:

ledninger på Fartgegulator ? {{forumTopicSubject}}

Hej på denne fartregulator : http://www.modelsport.co.uk/?CallFunction=ShowSpecification&ItemID=27142

Kan jeg ikke se de ledninger der skal gå du til motor og batteri følger de med ? og følger der stik i ænden til batt ?

og der mangler da en, der er kun 3 skal der ikke være 4 ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ledninger på Fartgegulator ?
  • #1   17. jun 2007 nej, der mangler ikke en pol, for den ene pol er fælles for motor og batt... men hvis ikke du skal køre proff race, så skal du heller ikke købe den ESC

  • #2   17. jun 2007 Bjørn> Der medfølger oftest ledninger til montering på regulatoren, men ingen stik.. de skal købes seperat.

    Langt de fleste regulatorer styrer gassen over minuspolen, og derfor er der kun én pluspol, hvortil man både tilslutter batteriet og motorens plusledning.

    Og du kan roligt købe den esc, selvom du ikke skal køre løb. Jeg har en hel del i den klasse af ESC´er, og kører aldrig løb.

    Til gengæld kan du være rimeligt sikker på ALDRIG at få problemer, når du køber en super-ESC, medmindre selvfølgelig, du ødelægger den mere eller mindre med vilje. De kan bruges til både on og offroad, og kan tage alle (kul)motorer.

    Hvis du køber noget i den stil, så tag det med til Pandrup.. Så skal vi lige hurtigt få det sat sammen så det virker. smiley

    Mvh. Michael


  • #3   17. jun 2007 Tak til alle ! og især til Michael ! regner med at jeg køber den så det kunne være ret godt med en hjælpende hånd ! smiley er ikke så god til det der !

  • #4   17. jun 2007 Du nupper den bare med når du får købt en.. Så skal vi ski nok få det til at køre. smiley

  • #5   17. jun 2007 OK men skal også lige have monteret mit ft kit ! smiley men vil meget meget gerne have Hjælp når jeg skal sætte den i ! smiley

Kommentér på:
ledninger på Fartgegulator ?

Annonce