{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Batteri
  • #1   25. jul 2007 jeg ville købe den på towerhobbies ...men det ser ud til at de ikke kan sendes ( med fly ) så der er lang levirings tid og det koster sikret også helt godt vis de skal sende 1-3 pakker til dig med båd ....

såå jeg ved sku ikke . køb dansk og støt din lokale rc pusher . vis alle køber deres rg grej i udlandet så ender det med at vi ikke har nogle shops her i dk ..

• #2   25. jul 2007 lige en ting mer . jeg har været inde og se på din bil ...og så ville jeg hører dig om noget ...

jeg går og tænker på at købe en magentil din . men std kommer den med en rat så hurtig motor og esc . har jeg set ..som std skulle den rande 55 km . vilket motor grej var der på din da du fik den og var det noget lordt siden du har sat børsteløs på den ..

og sist ..er den til at styrer i en forholds lille have . med den ville motor du har på nu ...

pft jørgen

• #3   25. jul 2007 Vil hellere købe fra udlandet, da der kun er én rc butik i Esbjerg og de handler kun med nitro, så jeg skal købe over nettet alligevel..
    Der er et meget bredere udvalg i udlandet, i dk skal jeg købe fra flere butikker for at få alt det jeg skal have, i udlandet kan jeg nøjes med én butik smiley

Jeg købte min bil uden motor og esc, da jeg havde mamba sættet liggende, så ved ikk hvordan std motor køre smiley

Men den er nem nok at køre med, selv min svoger på 9 år kan køre den smiley

• #4   25. jul 2007 Og så er det meget billigere, ska f.eks. købe for 2000 kr nu her, i dk ville jeg komme af med ca 3000 kr...

Kommentér på:
Batteri

Annonce