{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
507 visninger | Oprettet:

HPI sprint ell. Xray-T1 FK 05 {{forumTopicSubject}}

Hej alle på RCG

Jeg står og skal til at købe/lave mig en on road drifter, da jeg savner at drifte lidt

Jeg har en nitro buggy som jeg har sat til salg, for der er ikke noget fornøjelse at køre med den hvis ikke det kan foregå off road, og når man bor på stenbroen er det lidt småt med off road områderne.

Jeg vakler lidt mellem disse 2 og håber på lidt positiv feedback evt lidt gode råd mht. indkøb af en af dem.

Jeg har søgt lidt i marked og det jeg læser er at Xray-en er rimelig god kvalitet.

her er link til Xray:

(link fjernet)

Og her er til HPI:

(link fjernet)

Jeg ville gerne høre lidt om for og imod

Iøvrigt har Xray'en en børsteløs motor og jeg ved ikke hvordan sådan en trækker i forhold til en alm motor.

På forhånd tak

Thomas


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HPI sprint ell. Xray-T1 FK 05
  • #1   28. jul 2007 Det skal være noget der bare spiller, samtidig skal der også kunne stilles op til løbs arrangementer med den

    Hvis det bare skulle være drifting kun, så laves der mange billigere biler hvor man bare sætter nogle hårdere dæk på.

    Der skal også være godt med "skud" i den og mange tunings muligheder.

    Jeg har tidligere haft en TL-01 og det var rigtig godt at snuse til det på en bil hvor der var nogle gode tunings-dele og hop-up's

    Derfor vil jeg gerne prøve noget der er lidt bedre end tamiya's produkter


  • #2   28. jul 2007 @Snovsen

    Jeg kan se du også drifter en del, det er bla. nogle af dine biler jeg har kigget på

    Hvad synes du......HPI'en eller Xray'en


  • #3   28. jul 2007 ja jeg har været lidt rundt derinde...men synes ikke rigtig at priserne passer mig helt.

  • #4   28. jul 2007 Jeg tror seriøsiteten måske vil komme hen af vejen, men til at starte med skal den primært køre på asfalt, og så må jeg jo tage den derfra hvis det skal være rigtig ræs eller ej.

    Jeg vidste ikke kardan var at foretrække over rem.
    Jeg troede bare at der ville være mere et vildere træk i remmen end kardan'en.

    Jeg skal bruge noget der "rykker" all round.

    Jeg har sender og modtager og batt. fra min buggy.

    Thomas


  • #5   28. jul 2007 Du kunne jo også købe en tc3 fra associated det er noget der virker.... Helt klart en vinder bil og de drifter perfekt (når de er justeret ind til det) men det er jo bare et foreslag

  • #6   28. jul 2007 jeg prøver at finde en som jeg kan bruge

    Foreløbig tak for hjælpen

    Thomas


Kommentér på:
HPI sprint ell. Xray-T1 FK 05

Annonce