{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rex-X gløderør
  • #1   30. jul 2007 det lyder sku mærkligt ..vilke blanding nitro kører du med ? og hvordan starter motoren er den svær eller nem at få gangi ...

er det når du har glødestarteren på eller under kørslen det går galt ..

og du er siker på at motoren står som den skal . ikke for fed men heller ikke for tynd ..

din glødestarter er det en af dem du sætter batteri i eller er den med fast bat og lader

det er lidt svært at gætte på der kan jo værer fler grunde ...

jeg bruger selv os 3 gløderør på denne årstid ..
    men om det ville gører det storer ved jeg ikke ..men vis du lige har købt bilen så gå dog ned til din rc pusher og få ham til at kikke på den

• #2   30. jul 2007 Hej Jørgen G. Tak for hurtig respons. Glødestarter er en af dem man lader op og med måler i toppen. Når gløderøret lige er sat i er den nem at starte. Når den har kørt lidt bliver den sværere at starte og til sidst er den færdig. (Sidste gang kørte den 1 tankfuld på gløderør 8 fra O.S.) Det kan være motoren ikke står helt perfekt, men jeg har ikke prøvet O.S. 3, men jeg overvejer det kraftigt.

• #3   30. jul 2007 OBS. Jeg kører med 16% nitro.

• #4   30. jul 2007 Er motoren tilkørt rigtigt?
    en .21 og større bør køre på 25% nitro.

prøv med OS R5 det er et koldt rør.

hvis motoren køre for fed eller for mager så ryger rørne hurtigt.

• #5   30. jul 2007 Hej Jesper L. Det første rør jeg kørte med var OS R5. Det brugte jeg til at køre den til med. Efter tilkøringen kørte jeg ca. 4 tankfulde. Så kunne røret ikke længere. Def efter købte jeg OS 8, de holdte ikke længe. Jeg tror jeg prøver med OS R3

• #6   30. jul 2007 Det lyder som om den kører for magert.

• #7   30. jul 2007 hej søren jeg vil æde min gamle hat på at hvis du bruger 25% nitro og os r5 rør er dit problem næsten løst det sidste du prøver er at stille på suppe skruen men inden du gør det så ta et closeup billed af din indstillingog send til mig så skal jeg sige om den er helt gal eller hva.... smiley

• #8   30. jul 2007 Hej Brian A
    Det vil jeg prøve. Jeg skal bare lige hjem fra arbejde først.
    Jeg lagde mærke til at den oser en del når den får fuld gas. Om det er normalt ved jeg ikke, da jeg er ret ny med nitrobiler.

• #9   30. jul 2007 så er det nok en fed blanding men heller lidt for fed end for tynd for moteren blir kølet med nitro'en

• #10   30. jul 2007 10-4. Jeg prøver som du nævnte før. Skal bare finde nogen rør først og noget 25% nitro.

P.S. Det er lækkert med hurtig respons.

Kommentér på:
Rex-X gløderør

Annonce