325 visninger
|
Oprettet:
Nascada {{forumTopicSubject}}
Jeg har støvsuget forummet lidt, men kan ikke blive klog på, om en Nascada er en god bil, mine unger kører HBX nu, og de er sgu ikke for stærke, ville en Nascada være et godt bytte, eller er der andre bedre alternativer??
jun 2005
Følger: 27 Følgere: 24 Emner: 29 Svar: 230
Den holder til meget mere end en HBX, (Har kun haft venner med HBX, og de gik ret nemt i stykker)
Men Nascadaen har fx. mange alu-dele som standart, og det gør den en del stærkere. Den køre ganske godt, jeg har ikke haft nogle store problemer med den.
- Der er én sjov ting ved den. Og det er dens lyd. Måske det bare er min, ellers lyder de alle sammen sådan. Den lyder lidt sjov.
Men ellers ikke noget. Den får 5 ud af 6 point hos mig
Vh. Simon.
sep 2004
Følger: 115 Følgere: 113 RC-enheder: 20 Emner: 12 Svar: 1.353
Nascada har to svagheder jeg har opdaget:
1. Kardanakslen er 3-delt og samlingerne har det med at smutte. Det er nu ikke noget en ny stift med lidt sekundlim ikke kan holde, eller bare en clips, eller lille skrue af en art, så den er ikke så slem.
2. Spur gearet er udsat på bilen, så kører man på asfalt med sand og småsten risikerer man let at slide meget på det, og så begynder den at larme endnu mere. men et nyt koster ikke det store, så holde man sin sti ren, så er det en virkelig god undervogn til prisen
Klart den jeg har driftet mest med gennem tiden
jul 2006
Følger: 11 Følgere: 10 Emner: 22 Svar: 108
Hvad er alternativerne, hvis man skal køre stærkt, uden at blive ruineret??
jul 2006
Følger: 11 Følgere: 10 Emner: 22 Svar: 108
Nascada