{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nascada
  • #1   4. aug 2007 Hej. Jeg har en Nascada, og den er rigtig god.
    Den holder til meget mere end en HBX, (Har kun haft venner med HBX, og de gik ret nemt i stykker)

Men Nascadaen har fx. mange alu-dele som standart, og det gør den en del stærkere. Den køre ganske godt, jeg har ikke haft nogle store problemer med den.

- Der er én sjov ting ved den. Og det er dens lyd. Måske det bare er min, ellers lyder de alle sammen sådan. Den lyder lidt sjov.

Men ellers ikke noget. Den får 5 ud af 6 point hos mig smiley

Vh. Simon.

• #2   4. aug 2007 Nascada er en ret stærk undervogn i form af det er en nitro undervogn der er bygget om til en EL. derfor vejer den også mindst et halvt kilo mere end HBX og egner sig derfor ikke til banerace. Grunden til støjen, men også til holdbarheden er at tandhjulene i differentialer og gear er af metal, og det larmer lidt ja, men det går til gengæld ikke sådan lige i stykker smiley

Nascada har to svagheder jeg har opdaget:
    1. Kardanakslen er 3-delt og samlingerne har det med at smutte. Det er nu ikke noget en ny stift med lidt sekundlim ikke kan holde, eller bare en clips, eller lille skrue af en art, så den er ikke så slem.

2. Spur gearet er udsat på bilen, så kører man på asfalt med sand og småsten risikerer man let at slide meget på det, og så begynder den at larme endnu mere. men et nyt koster ikke det store, så holde man sin sti ren, så er det en virkelig god undervogn til prisen smiley

Klart den jeg har driftet mest med gennem tiden

• #3   4. aug 2007 Tak for svar, jeg læser det som ne bedre bil end HBX, men har den støørere mulighed for at køre stærkt, eller er vægten imod den?
    Hvad er alternativerne, hvis man skal køre stærkt, uden at blive ruineret??

• #4   4. aug 2007 Det er bare til ræs på vejen med ungerne, er træt af HBX, og fandt denne Nascada til 699,- for chassis og motor.. Men kendte ikke noget til den..

Kommentér på:
Nascada

Annonce