{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
723 visninger | Oprettet:

Alexander K
Alexander K
Tilmeldt:
24. sep 2004
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 22

Hjælp mig lige! {{forumTopicSubject}}

Hey!

Nu vil jeg altså igang med det her RC gøgl noget her! og jeg ved ik hvilken bil jeg skal købe! Har aldrig haft en før men har været fasineret af det i længe!

Jeg har kigget på nogle forskellige off-road og on-road biler men har ik kunnet blive enig med mig selv om hvad jeg vil have!?

Jeg holder på en måde mest på off-road da der er en del skov og ujævnt teræn der hvor jeg bor. Men jeg syntes på en måde on-road er federe? hjælp mig.

-Hvilken off-road skal jeg vælge hvis jeg beslutter mig for at køre off-road! må gerne være noget buggy! Begrund gerne med ulemper og fordele ved den bil i mener der er bedst


-Hvilken on-road skal jeg vælge hvis jeg beslutter mig for det. Begrund gerne med ulemper og fordele ved den bil i mener der er bedst

-Hvor kan man få reservedele til den? (altså jeres bud)

-Hvis i har mere at fortælle om de forskellige biler i syntes kunne være en god begynder bil så fortæl gerne videre smiley jeg suger alt info til mig!

På forhånd mange tak!

PS: stave og grammatikfejl er gratis! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp mig lige!
  • #1   19. okt 2004 Hvis det skal være off-road ville jeg vælge: Revo eller Tmaxx - eller hvis det skal være El: E-maxx men det er jo min mening !!!!!! Da jeg har mest arfaring med Traxxas modeller.

    Men hvis man ser på de biler der kører i DK er der nok flest Savage.

    mvh

    Jack N


  • Alexander K
    Alexander K Tilmeldt:
    sep 2004

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 22
    #2   19. okt 2004 Som off-road tænkte jeg mere på en buggy og ik en truck eller er det mig der ik helt forstår forskellen mellem truck og buggy :S hehe! har kigget en del på forskellige udgaver af kyosho inferno? er det noget der dur? eller? kom gerne med en begrundelse hvorfor du/i mener at det evt. er noget skrammel eller det bare virker.



  • Alexander K
    Alexander K Tilmeldt:
    sep 2004

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 22
    #3   19. okt 2004 hvor kan man købe sådan et svin ;)?
    Kender du evt. en/flere hjemmesider med dele til en savage?


  • #4   19. okt 2004 Hvis du gerne ville kunne køre alle steder ville jeg vælge en truck 4WD så er du sikker på at du kommer fram uden problemer

  • Alexander K
    Alexander K Tilmeldt:
    sep 2004

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 22
    #5   19. okt 2004 Jack N: Nogen forslag til en truck så? smiley

    Og gerne en hjemme eller flere hvor man kan købe dele til den anbefalte truck smiley

    På forhånd tak


  • Alexander K
    Alexander K Tilmeldt:
    sep 2004

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 22
    #6   19. okt 2004 hjemmeside*

  • #7   19. okt 2004 hvad var det lige jeg skrev tidligere ????????
    Savage Ja det er jo dem de fleste har se bare her inde 44 stk registret mod Traxxas 20 stk. og det er med on-road.


  • Alexander K
    Alexander K Tilmeldt:
    sep 2004

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 22
    #8   19. okt 2004 Ups glemte lige at se på din tidligere kommentar smiley

  • #9   19. okt 2004 hvis Du sporger mig ???? Så ville jeg købe en T-maxx da det er nok den truck du kan købe mest til på nettet (men ikke her hjemme) da vi jo ikke ved bedre end Savage. SSSS
    Hvis du kigger på www.ebay.com og søger på T-maxx under hobby så kan du se hvad du kan købe for penge af udstyr til den bil. det er sku ikke småting. jeg ville vælge Traxxas fordi det er der ikke så mange andre der har her i DK

    mvh

    Jack N


  • Alexander K
    Alexander K Tilmeldt:
    sep 2004

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 22
    #10   19. okt 2004 Jack N: ser du nogen fordele ved t-maxx'en i forhold til savage?

    Håber ik du har skrevet det tidligere smiley hehe


  • #11   19. okt 2004 Næææ det gør jeg ikke !!!!!!!! andet end den er opbygget på en anden måde.
    Samme måde som en rigtig bil er og det er Savage ikke !!!!!! bygget op med 2 stk. plader i siderne hvor det hele er monteret. det modsatte som en bil.

    Men du kan nok få mere lir til T-maxx som gir bilen lidt mere personlighed. og det med personlighed kan jeg godt li da jeg ikke er intereseret i at have det samme som alle andre har

    HÅber det gav dig et skup i den rigtige retning


  • Alexander K
    Alexander K Tilmeldt:
    sep 2004

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 22
    #12   19. okt 2004 Jamen helt sikkert! kan også godt li at style osv.....! så t-maxx'en var måske det rigtige valg! jeg tænkte på om du ved hvad man betaler i fragt hvis man bestiller ved towerhobbies? og om man skal betale moms eller hvad det nu er for noget!?

  • #13   19. okt 2004 Nej jeg ved ikke noget om towerhobbies vedr. fragt da jeg køber alle mine ting i USA.
    Men jeg ved noget om Moms. man skal betale import moms fra det land du impotere fra Tyskland 15% mener jeg det er og det er det eneste du skal betale extra da det er et EU land.

    som sagt jeg køber alle mine ting i USA da det er en hel del billiger selvdom der er import afgift på skiddet men hvad så længe jeg ikke skal betale de danske priser er jeg også lige glad. Vi er for dyre med vores ting Grudet de danske afgifter.

    Har som sagt lige købt en t-maxx og Revo i USA som kommer i dennne uge og hvis du vidste hvad jeg har givet for dem ville du tude af grin. incl afgift !!!!!!!



  • Alexander K
    Alexander K Tilmeldt:
    sep 2004

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 22
    #14   19. okt 2004 Hehe hvor meget måtte du slippe? smiley

    Og hvor køber du så dine ting i USA?


  • Alexander K
    Alexander K Tilmeldt:
    sep 2004

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 22
    #15   19. okt 2004 Beklager regner med at købe en t-maxx

  • #16   19. okt 2004 JA hvor meget måtte jeg slippe for T-maxx med det hele kommer jeg af med ca. hold nu fast 2000.- kr.

    og så har vi Revo´en den kommer til at koste ca. 3500.- kr. med det hele.

    Jeg køber mine ting i USA fordi de har et større udvalg samt de er meget billigere end Tyskland.

    Grunde til at jeg ved det er fordi jeg lever af at Impotere ting fra den anden side af jorden både USA og Kina samt Hong Kong.




  • #17   19. okt 2004 """ Lasse T """
    Har du nogen sinde set en crash test af en Savage ???? & en T-maxx ???? for hvis du har det så ved du også hvad du ville vælge !!!!!!
    Det er det samme som at vælge en Rigtig bil fram for en anden.
    Jeg ville ikke vælge den der var krøllet mest sammen også selvdom jeg kunne spar nogle penge det er jo dit liv du køre med.
    Bare en overvarelse !!!!!!!


  • #18   19. okt 2004 """ Lasse T """"

    Det er ikke reservedele jeg tænker på det er udstyr som giver bilen personlighed = ikke standard model. Så som alu over hele linjen eller titianium i div. forskellige farver: Sølv/Blå/Rød/Gul/ ja hvad vil du ha eller hvad har du penge til ????


  • #19   20. okt 2004 Du kan sku da ikke sammenligne en t-maxx med en FG´er !!!!!!!! og ja en Savage er en andelse større og ????? Gør det den bedre eller hurtigere end en T-maxx eller Revo ???

    Ja du siger det jo selv: Det de andre køre med !!!!!
    Hvorfor have de samme som de andre ??? Ja jeg spørg bare ???
    Nej Du hvad med at have noget som der ikke så mange andre der har


  • #20   20. okt 2004 Alexander du skal selvfølgelig køben den du mener/syntes bedst om !!!!!!
    Dette her er jo blevet en debat om holdninger som nok er lidt sværre ar rykke på.
    Men jeg ser bare at de fleste Trucks der bliver solgt i DK er er Savage og det er jo nok fordi det er der jo så mange der også har så den må være "bedst"
    Hvis jge var dig så ville jeg gå ned i en hobby forretning og se på det de har og høre hvad de har at sige til de forskellige så kan du jo også se størrelse forholdene mellem de forskellige modeller.

    håber du finder den rigtige !!!!!!!

    mvh

    Jack N


  • #21   20. okt 2004 hvis jeg skulle starte forfra idag ville jeg vælge en cen Fun Factor MT/MT 2 for det første er de billige at starte ud med og reservedelene for det halve. Nu er det ikke fordi jeg selv har en cen men fun factoren er billig som sagt og en rigtig god begynder bil, og det bedste ved det hele er den er hurtig, ikke så hurtig som en savage men langt billiger, her kan du finde nogle stykker (link fjernet)

    MVH

    Michael Emil Jensen


  • #22   20. okt 2004 """ Michael """
    Ja deter jo også et godt forslag men når du nu er i gang med Cen hvorfor så ikke en 46 der er nok en af de største og vildeste 4WD Nitro trucks jeg har set længe den koster jo kun ca. 1000.- kr. mere end en Revo for ny her hjemme også har den jo 3 gear og 5Hk motor det er sku vildt !!!!!!!!!!!!!!! Har set et par videoer med den i aktion !!!!!!!
    Men så er det jo det med opbygningen. Den er lavet på samme måde som en Savage som efter min mening er spinkel / ustabil måde at bygge en bil på men hvad !!!!! den er grande og så er den stor he he he !!!!!!!!!!



  • #23   20. okt 2004 ***Jack***
    Det er ikke nogen god begynder bil, men du har ret den er vild og voldsom og en genial opbygning for det eneste bund som er i den sidder under motoren, læste forresten en test af den i Hi-torque's rc car det eneste de har i mod den er bremserne, men det kom jeg let hen over da jeg har sat 3 HS645MG servoer i den så nu kan den bremse den blokere ikke men så triller den jo heller ikke rundt.
    Men jeg vil ikke forslå den som en begynder bil.


  • Alexander K
    Alexander K Tilmeldt:
    sep 2004

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 22
    #24   20. okt 2004 Jack: Du er satme da en gris hehe en t-maxx for 2000 kr...? du er da fraaen smiley

    Kan man evt få at vide hvor du har fået den så sindsygt billigt?

    Til alle der har svaret indtil nu! mange tak for jeres vejledning men bliv endelig ved jeg suger alt til mig smiley man kan jo ik få for lidt viden smiley


Kommentér på:
Hjælp mig lige!

Annonce