{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nærmeste on-road Århus
  • #1   11. dec 2019 Skanderborg Rc kører 1:10(hvis det er den størrelse du tænker på) i Morten Børup hallen søndage.. ved dog ikke hvad tider der er åbent.. kik evt. på facebook gruppen

  • #2   11. dec 2019 Tak,,, har kikket lidt på "the Book" men syntes indlæg er lidt gamle, så er lidt i tvivl om der stadig er aktivitet,,, savner den tid hvor hver klub havde sin egen hjemmeside smiley
    ( og opdateret,,, måske tænker jeg lidt på Vejle O.o,, smiley )


  • #3   11. dec 2019 Vejle har pt kun en offroadbane til 1/10 el biler udendørs, ( og så har de multihuset til indendørs brug i vinter halvåret så vidt jeg ved ) men tror da nok at Ren'e stadig håber på at der kommer en udendørs asfaltbane igen....

  • #4   11. dec 2019 Hej

    Der er Randers RC vi kører ca hver søndag kl 9 til ca 16.30 I spentrup hallen der bliver oprettet begivenheder på vores facebook gruppe Randers RC vi plejer være ca 10-15 stk hygger os på alle slags niveauer af køreevner, kom glad

    Dato i december
    Søndag d15 9-16.30
    Søndag d22 9-16.30
    Lørdag til søndag d28-29 fra lørdag kl 9 til søndag kl17

    For mere info lav et opslag på vores facebook side


  • #6   15. dec 2019 Tak for info,,, håber på en tur til Randers i det nye år,,, ps syntes ikke jeg kan finde noget på _"the book"

  • #7   15. dec 2019 Skanderborg RC kører igen i det nye år.

Kommentér på:
Nærmeste on-road Århus

Annonce