{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
949 visninger | Oprettet:

Værdi af Hyper 7 {{forumTopicSubject}}

Hej RCG.

Jeg står og mangler penge lige for tiden, så jeg overvejer lidt at sælge min Hyper 7. Spørgsmålet er bare hvor meget jeg kan få for den?

Der er lige kommet en masse nye dele på som aldrig har være brugt. Det er bla.:
- Blå alu antenne holder
- Blå antenne
- Blå servopindstopper
- Blå alu servo arm, T
- Blå alu servo arm, I
- Blå brændstofslange
- Blå støvbeskytter til on/off kontakt
- Blå hjulmøtrik
- Alu kobling, grå / long life
- Racer koblingsklokke /tandhjul 14 T

Desuden er der 4 helt nye tuber olie:
- Støddæmperolie #30
- Diff. olie #10000
- Diff. olie #5000
- Diff olie #7000

Og en masse andet lækkert udstyr, som kun er brugt en smule:
- PBS hjulophæng (gør den ekstra holdbar!)
- Originalt hjulophæng (ikke monteret)
- Blåt brændstoffilter.
- Fail-save (Carson)
- Udstødnings silikone slange
- venom smart temp
- shock cover
- SH max speed tun-udstønning
- Hvide disc fælge + dæk
- Luftfilter sport til 1/8
- Filter Olie
- 2 spoilere
+ en masse smådele som andre brændstofslanger, koblingsklokker, svinghjul osv.

Den er helt rtr med:
- RDL 1:8 offroad startbox
- Glødestarter med lader (helt ny, kun brugt 1 gang!)
- Std. sender og modtager.

Desuden er der en ny Tower Pro digital metalgears servo (Træk ca. 13kg og 0.13sek) på vej med posten

Motoren er en OS Max 21 VZ-B Spec. Den har kun kørt omkring 1 liter brændstof udover tilkørslen. Der kører helt perfekt og kommer med original embalage.

Til andre dele vil der også medfølge kvitering på alt.
Se evt. billede 11 - 14 i min profil.


Hvis nogen opfatter dette som en salgsannonce, tager de fejl! Jeg spørger bare om, hvor meget jeg vil kunne få for min Hyper 7.

/Dennis.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Værdi af Hyper 7
  • #1   9. sep 2007 Regn ikke med mere end 2500kr sevoerne er værdiløse
    Tower Pro digital metalgears servo !!
    det tør jeg godt at skrive dem har jeg nemlig to af !!
    har også bilen hyber7 men den er til off-road
    og ikke styling
    øhm SH max speed tun-udstønning +Udstødnings silikone slange ja det er en ændring jeg vil mene en 10-15% yderliger forringelse !! og hvorfor så lige det ??
    Det ser godt ud øhm nå !! hmmm


  • #2   9. sep 2007 Rene:
    Udstødning silikone slange blev brugt til tilkørsel af bilen, da den spyttede meget. Og desuden er det jo lige til at pille af eller på, alt efter om man vil bruge det eller ej.

    Og hvis man ikke vil have stylingen på, tager det max 20min at skifte til std. dele, så der ligger problemet ikke. Man kan også bare køre med det på, for det vil aldrig tage skade af det hvis man kører med karros.

    Som sagt, alt std har jeg også.


  • #3   9. sep 2007 Glemte også at sige, at noget af stylingen altså er af bedre kvalitet end std. delene.

    Servo'en vil jeg ikke udtale mig om. Kan kun sige at jeg selv har hørt godt om den, og derfor ville prøve den af. Dyr er den jo ikke.


  • #4   9. sep 2007 SH max speed tun-udstønning +Udstødnings silikone slange !! ja det er en bagatel det ved jeg godt !
    Tower Pro digital metalgears servo Dyr er den jo ikke.
    nej det har du ret i ! har også hørt godt om dem derfor har jeg også to stk ! men ved nu hvorfor de er billige
    men bilen hyber7 er jo en fin bil men den har nu fået noget alder ! så de 2500 kr !! er et godt bud
    hvis du for 3000 kr så er det da kanon !!
    tja jeg har en magen til og jeg skal værer glad hvis jeg for ???? for den men jeg har så også alt carbon + alt til den men nok om mig ! du ville have en pris 2500kr Beklager hvis du brændt 4000 af på den ! Det gør man hurtigt når det er hobby ! men det kan man ikke få for den
    igen ved salg !!!


  • #5   9. sep 2007 Rene:
    Du skal have tak for dit svar. Jeg ved godt at man aldrig vil kunne få det ind, man har brugt på den. Det er klart. For hvis man kunne det, ville folk jo hellere købe en ny samt nye dele.

    Og har brændt meget mere end 4000.- af på den. Dele som venom smart temp, pbs hjulophæng, RDL startboks og motoren. Det er ikke billige dele. Hehe. Men det er jo som sagt en hobby, og det er derfor man gør det smiley


Kommentér på:
Værdi af Hyper 7

Annonce