{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
635 visninger | Oprettet:

Brækket vinge , få en ny gratis ? :) {{forumTopicSubject}}

Hej jer rc'er .

2 spørgsmål :

1) Er der nogen der kender den butik som ligger i Padborg gågade . Den har 3 etager + en kælder. Jeg ved ikke hvad der er i kælderen , men et skud fra hoften ville være det samme som på 1. etage som er udelukkende dukker og småbørnslegetøj. 2. etage er en hel etage med små modelbiler og toge , samt togskinder og diverse . Hele 3. etage er udelukkende skibe , fly , helikoptere , både , ubåde og div. Der er både med motere, og modelting (byggesæt) . Nogen der kender den og evt. ved hvad den hedder ?
2) Jeg købte en lille indendørs helikopter der for en måned eller to siden . Den hedder "fun-heli", se den på min profil . En af vingerne er derpå brækket af , og den kan ikke sættes på igen . Næste gang jeg har mulighed for at komme til grænsen , tror i så det ville virke hvis jeg tog den ødelagte helikopter med og spurgte hvad jeg kunne gøre ved det , at han måske gav mig en ny gratis eller til billigere penge end den normalt koster ? Det skete faktisk ved en af mine venner , dog med en helikopter købt i merlin , men han kunne bytte den 2 gange gratis til en ny , begge gange da den var gået i stykker , og efter de 14 dage . Men synes i det er en god idé , og nogen der har prøvet noget lignende ?

Mvh.
Jesper


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Brækket vinge , få en ny gratis ? :)
Kommentér på:
Brækket vinge , få en ny gratis ? :)

Annonce