{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
653 visninger | Oprettet:

hardcore-racing.dk {{forumTopicSubject}}

Hej alle, jeg syntes lige jeg ville fortælle jer om hardcore-racing.dk jeg har lige købt nogen ting hos dem og de lever på ingen måde op til hvad man tænker om god hadel, jeg betalt for nogen ting og modtog kun 50% af de vare og det er nu umuligt at få kontakt til dem de svare ikke tilbage på mails og man kan ikke ringe til dem. jeg syntes denne måde at køre et firma på er meget dårlig og den over holder ikke dansk Lo ,jeg er så heldig at jeg arbejder i et firma som vil tage sagen for mig via inkaso og advokat så jeg får mine penge tilbage, men det er ikke alle der er så heldig så jeg ville tænke meget over det næste gang jeg ville bestille på nette og via deres hjemme side da jeg føler man ikke kan stole på dem og kan bevise det. så nu ved i hvordan jeg tænker om dem, og hvis jer fra hardcore-racing ser denne besked så ved i jeg på ingen måde ikke må sige hvad jeg vil om jer da det er en del af vores grund lov at sige hvad man mener. så få den finger ud og tag jer sammen da det er for lamt i skider sådan på folk der køber ting via jer....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hardcore-racing.dk
  • #1   25. okt 2004 Det er lige meget om det er 55kr eller det er 5000kr vi snakker om, det er den samme services man skal have no matter what, men det var 16x AA Batarrier på 2300mAh de sendt kun 8 af dem, og det er ca 10 dage siden, har ikke hørt et ord fra dem,, det er meget for dårligt, man ved jo ikke hvad der sker i denne sag, og det var jo ting jeg skulle bruge så nu har jeg måtte køre til holte for at købe nogen flere så jeg kunne komme igang med det jeg skulle bruge dem til

  • #2   25. okt 2004 Du siger vente på mine ting jeg modtog kun 8 af dem og har ikke hørt mere fra dem siden de svare ikke på min mails og man kan ikke ringe til dem, så jeg må jo gå ud fra jeg ikke modtager dem da man jo næppe sender 16 battarier i 2 breve med 14dages mellem rum, det de ikke svare på mine mails er groft og jeg har nu penge til gode i det firma

  • #3   25. okt 2004 jeg kender ham der ejer den...

  • #4   25. okt 2004 jeg tænker bare på en eller anden på 10år +- som ønsker sig noget utroligt meget og så mister alle sine penge på sådan en dårlig butik/service det holder ikke og det skal stoppes, og det er jeg sikker på alle syntes her inde

  • #5   25. okt 2004 Ja, det er G9 fra RCfreaks.dk som ejer butikken, han er ellers en meget seriøs herre.. Har ellers kun hørt godt om den "butik", men ak, der skal jo være en første gang.

  • #6   25. okt 2004 Hvis han ikke kan skaffe dem skulle han ikke sige de var på lager, og de er købt til mit firma så jeg er ikke i kontrol over hvad de gør ved sagen jeg ved bare det er den besked jeg fik i dag hvis der ikke kom svar tilbage fra ham. men ja grunden til jeg prøvet den webside var fordi alle skrev de var gode og altid var god service, men om de har meget at lave eller ej så kan det ikke passe at jeg ikke får svar tilbage fra dem om der er tid eller vi har penge ude at flyve og dem skal vi have hjem igen, og jeg skal ikke hadle hos dem mere uden jeg får en undskyling og ved ikke engang om det er nok der er mange andre på nette eller i EU som har de samme ting til de samme priser, og ja jeg er sur for det er sku for dårligt de ikke svare tilbage eller på anden måde giver besked og kan ikke være rigtig at jeg skal skrive til folk på et board for at få mine ting hvis de ikke svare så kan jeg ikke gøre mere end at lade sagen køre

  • #7   25. okt 2004 Det er et firma ikke en sy klub

  • #8   25. okt 2004 Men der er ikke så meget mere at sige, jeg ville bare sige det til folk her inde så er det jo op til dem selv om de vil købe hos dem eller ikke.

  • #9   25. okt 2004 Max tudning.

    Jeg har kun gode erfaringer, og hvad er det man læser her... det har alle andre også.

    Jeg tvivler stærkt på at Jeres "firma" (intet nævnt, intet glemt) vil ulejlige sig til inkasso samt advokat, der altsammen vil løbe op i et større beløb, SELV om du/I vinder. Jeg har selv en far der er dommer, og dette indlæg lugter mest af alt som stortudning. At der har været tale om en fejllevering er jo naturligvis uheldigt

    Se sod tiden lidt an. MAnden KAN jo rent faktisk være løbet tør for de skide AA celler. Så enten bliver du nok krediteret for det manglende varebeløb (for at få det overstået. Jeg ville heller ikke have en hå "triggerhappy" som videre kunde) eller "belønnet" med en rulle Marie Kiks


  • #10   25. okt 2004 Jeg tænker ikke på mig selv, jeg tænker på alle de andre som kan opleve det her. om det er 5kr eller 200 000 er det samme det er hele sagen at folk bare tror de kan snyde folk og at nogen af jer her inde ikke kan se det er jo en klar fejl fra jeres side af og i lader førelser komme ind i jeres bedømelse af problemmet. jeg er så heldig at jeg har penge til at køre sådan en sag her helt ud uden det vil koste mig noget fordi jeg gør det via mit firma og det er helt forkert at fordi man har meget at lave man så ikke gør det, skal man gøre noget så gør man det ordenligt ellers gør man det ikke.

  • #11   25. okt 2004 Og tak for din support mads H godt at se alle ikke er på samme måde her inde og det her er ikke skrevet for at vi skal snakke om det er godt eller ikke, det er skrevet fordi jeg ikke syntes andre skla opleve det samme som mig for det er skide synd for en på 10-12 år som ingen penge har at han mister en masse på sådan et trix

  • #12   25. okt 2004 Nicolai og Morten J du tager utroligt fejl og jeg gør alt jeg kan i denne sag så ingen andre skal opleve det samme som mig. folk som det der skulle sku ikke have lov at køre en butik, se på holte model de svare tilbage på mails selv kl 22 om aften selv om de nok har 200 folk om dagen se det er super service

  • #13   25. okt 2004 Slut her fra

  • #14   25. okt 2004 Jeg ser dit dilemma, men du VED jo faktisk ikke noget om hvorfor du ikke ahr hørt noget. Et enmandsfirma bliver vel ret svært ramt ved sygdom evt. (med 100% fravær af medarbejdere)

    Det kan da godt være at det kommer i 2 forsendelser. Det er da meget normalt hvis ikke alt var på lager. Alternativet ville da være at du slet ikke fik nogle AA celler.

    Jeg har ingen "følelser" med i mine udtalelser.

    .... og DU/dit firma VIL komme til at tabe penge på at få ret. Husk at et så lille beløb ikke berettiger andet end en alm. civilretssag der lokalt hvor du har retsregion. Og jeg vil stadigvæk tvivle stærkt på at de er så venlige at betale dette gilde for dig. Men du har jo tilsyneladende efter eget udsagn så mange penge at du vil gøre det selv (er det dit eget firma har du jo bare en venlig chef). Og det er jo bare 100% fino.

    Vent nu og se om ikke din kontakt hvad enten det er mail eller telefon ikke skulle give resultat. smiley


  • #15   25. okt 2004 Hej Allan J
    Selfølig håber jeg på at der kommer en stille løsning på dette, da det er bedst for alle, jeg bliver bare en smule skuffet over folk der siger man skal finde sig i sådan ting for det skal man på ingen måde, ellers bliver det aldrig bedre, Har man et et mands firma så er der jo den lille ting man kan smide Out of office på sine mails eller andet men at man ikke høre fra dem i så lang tid og at den tid hvor man kan sende varen tilbage er udløbet så syntes jeg man skal starte maskinen. ang mit firma så er det et familie firma og det var via det som det blev købt, og jeg har lært efter mange år at man ikke skal finde sig i noget fra nogen for det er ikke den vej man kommer frem på, jeg vil ikke lyde som en lam men jeg syntes som jeg har sagt før, at det ikke er flot gjort og det ville være et kæmpe problem hvis det var en på 10år der brugte 600kr det er mange penge for dem,


  • #16   25. okt 2004 Kim L,
    Jeg gider ikek tale mere om det
    nu kommer vi ned hvor det er for plat


  • #17   25. okt 2004 .. Kim: og ja jeg kan godt se hvad du mener, men det er bare den noget fremfusende måde der prøvede at gøre HArdCoreRacing til et bussemandsfirms på pgs en sølle ordre. Tag %-vis af alle hans ordrer og du vil se at der er 95+% tilfredse kunder. Det er der ikke mange der kan bryste sig af.

    Samt af disse indlæg skal du jo forvente netop folks synspunkter. Jeg er af den mening af du er lidt hurtig ud af starthullerne og måske med en mindre "undskyldning" i at det kunne være en på 10 år der muligvis skulle slå en del græsplæner, men deri ligger nu ikke min sympati.

    Håber du også der det fra "os" på den anden side af tråden.

    Fred være med dine manglende AA celler smiley (fredspipe.jpg)


  • #18   25. okt 2004 Kim L
    travlhed. Eller forglemelse, kan jeg forstå men efter 10dage og 5 mails så ville man da tro der var tid til at bare sige..
    Hej de er på vej...
    bare et eller andet men ingen lyd hvad skal man så tro


  • #19   25. okt 2004 Allan J
    jeg siger ikke i ikke skal købe hos ham
    jeg siger bare hvad jeg har oplevet og det står mig jo frit for at giver andre den oplysning....


  • #20   25. okt 2004 Men ja lad os nu se hvad der sker
    Man kan jo altid håbe


  • #21   25. okt 2004 uden at sige min mening om din sag kim h, vil jeg godt lige skrive mine erfaringer med hardcore racing.
    jeg har altid fået respons på de mails jeg har sendt til hcr, enten samme dag eller dagen efter.
    bestilte engang en masse ting bla kølehoved og dæk, de to ting var udsolgt og det blev jeg gjordt opmærksom på via mail og kunne læse det når jeg logget mig ind på "min konto" på hjemmesiden. jeg fik leveret de ting hcr havde på lager, ventede så 2uger og fik leveret kølehoved og dæk uden fragtomkostninger, som tak for tålmodigheden sendte hcr mig et gløderør til 40kr og en tankflaske til 70kr uden beregning.

    så jeg tror at du får dine batterier om et par dage


  • Mick H
    Mick H Tilmeldt:
    okt 2004

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1
    #22   25. okt 2004 Nu har jeg godt nok ikke brugt den butik.. men det lyder lidt som whine.. når man bestiller 16 batterier og han har haft udsalg på dem.. lyder det meget sansynligt at han ikke havde alle 16 på lager så derfor sender han de 8 sidste senere.. bare VENT.. de skal sku nok komme.. han er sku kun 1 giv manden noget ro.. og stop med at pive

  • #23   25. okt 2004 nu var det 16 stks jeg købt men det er jo hvad det er
    men jeg har jo modtaget nogen af dem og jeg siger ikke han er dårlige jeg siger i min sag lever han ikke op til en god hadel, og jeg har på ingen tid sagt i ikke skal købe hos ham som du jo selv kan læse jeg siger bare jeg ikke syntes om den behandling, og man skal ikke finde sig i det


  • #24   25. okt 2004 Og stop med at få det til at lyde som om det er mig der har gjort noget galt, jeg siger bare min mening og det har man lov til på samme måde som i siger jeres.
    og der ud over så kan man ikke få de penge tilbage via banken da det er en konto overførelse, var det pbs var det her problem løst for lang tid siden


  • #25   25. okt 2004 Kære Kim, Tak for dit indlæg ..

    Lidt ærgeligt at bruge det udemærkede forum og RCgalleri til at debatere en enestående ordre med udeforstående, frem for at have tillid til at vi bringer tingene i orden, frem for at have den voldsomme mistillid. Vi har alle vores "frygt" for internet handel, uanset om det er fra udlandet eller kendte danske butikker vi køber hos, så jeg kan sagtens følge din bekymring. Dog er den i dette tilfælde ikke helt fair mener vi.

    Det er sin rimelighed at jeg kort opsummerer din uheldige oplevelse tidsmæssigt, baseret på de data som du også kan se på din konto hos www.hardcore.racing.dk.

    "17/10/2004 01:19:59 Behandles" (her modtages din ordre på shoppen)
    "17/10/2004 20:45:03 Leveret varerne afsendt mandag 18. oktober"
    Vi informere dig (søndag) at varerne afsendes dagen efter (mandag). Dette gøres pr. efterkrav som bestilt.

    (du har nok modtaget pakken 1-2 dage efter)

    22. oktober 15.56 SENDER du en mail, den modtages dog først sendt lørdag (jeg sidder ikke altid ved computeren).. du oplyser at der mangler ½delen af bestillingen hvilket er 100% korrekt (læs årsag senere)

    (Du har altså selv ventet op til 4 dage med at reagere)

    Da vi af gode årsager ikke kan sende hverken lørdag eller søndag afsendes de manglende ting idag (25. oktober)
    udskrift fra din konto:
    "25/10/2004 21:22:39 Leveret Vi beklager de manglende batterier og takekr for at du hurtigt oplyste omkring de manglende varer. Vi har fremsendt dine resterende batterier dags dato. "
    (26. du burde modtage pakke nr. 2 men igen kan PostDK godt bruge 2 dage på levering af MAXI breve, det er i deres gode ret)

    Vi har forsøgt at gøre det så hurtigt som omstændighederne giver sig.. og jeg vil stadig garantere at vi ER den billigste online RC shop i DK OG vi levere hurtigst muligt..

    årsagen til din bestilling gik "galt" er også meget simpel, men naturligvis ikke acceptabel.

    kigger du på din faktura:

    8 x 2300mha AA batterier (2 stk) En-MH1 0% 39.00kr. 39.00kr. 312.00kr. 312.00kr

    Så pakkede vi 8 stk batterier som det (næsten) fremgår af fakturaen. Næsten = vi overså at der stod (2 stk) i parantes..
    Normalt når vi sælger 8 stk af den type bestiller folk nemlig via denne varelinie:

    2300mha AA batterier (8 stk) .

    Det giver det samme antal leveret, men da vores shop beregner fragt ud fra stk antal er det billigere at bruge denne måde da den varelinie beregnes som EN vare..
    kort fortalt er det et let sted at lave en fejl, men da batterierne er pakken og plomberet i 2 stk pakninger er det ikke muligt at lave det anderledes end de to typer hvis det skal være billigt at købe f.eks. 8 ad gangen.

    Normalt vil vi ikke gå ind i en debat omkring enkelte ordre, men jeg har forsøgt kun at videre give informationer som du allerede selv har oplyst (f.eks. datoer, varetyper og priser) og beskytte resten af dine personlige oplysninger som kun vedkommer vores forretningsmæssige forhold.

    Lidt omkring www.Hardcore-Racing.dk

    Vi er et enkeltmandsfirma med 3 personer involveret i betjening af kunder. Virksomheden startede driften officelt 1. juli 2004 og har idag haft mere end 85.000 besøgende på vores shop.

    virksomhedstypen er import og distribution af hobby artikler (til din lokale hobby handler) og sideløbende salg via 'hardcore shoppen' alene via internettet.
    Der er ingen fysisk butik, telefon service eller åbningstider, men 99% af alle ordre behandles samme dag og største delen af varerne er på lager altid.

    Internethandel for vores kunder er selvbetjening en stor del af vejen og vi opfordrer kunder som kan være i tvivl omkring hvad de skal vælge om at enten kontakte os på maileller handle et sted med personlig betjening.

    Vores målsætning er at tilbyde bedre priser, større udvalg og varertyper som ellers er meget svært tilgængeligt i Danmark. Pris, hurtig levering og gode priser er vores prioriteter.

    Vi håber at også du vil besøge butikken fremover og "teste" vores evner igen.. Det kan jo ende med en positiv oplevelse ..

    Kim H@nert AKA G9





  • #26   26. okt 2004 Efter denne debat i går modtog jeg en mail far dem og her til morgen mine ting med posten, så nogen har haft fart på efter denne debat starte, er det rigtig eller forkert må man jo selv bedømme, jeg er jeg tilfres og jeg har fået mine ting, så at pive må vi så efter alt sige hjælper.

Kommentér på:
hardcore-racing.dk

Annonce