{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  failsafe i spektrum ???
  • #1   24. sep 2007 Ja.. Der er failsafe I....

• #2   24. sep 2007 tak for det svar ja jeg ku da heller ikke fore stille mig andet til den pris.....=)

• #3   24. sep 2007 Jeg mener heller ikke jeg kunne finde det i vejl, men failsafen indstilles når man binder modtager og sender sammen, den måde kontrollerne (gassen, bremsen og styringen) står på, når man binder, det er den position den går i når den går i failsafe.

• #4   24. sep 2007 Med sender og modtager slukket, holder du knappen på modtageren inde mens du tænder den, og holder den inde til den blinker, gør det samme med senderen, men hold den i brems når du gør det.

• #5   24. sep 2007 Det er aldrig nogen god ide at sætte den til at bremse i failsafe, hvis man gør det og bilen er flere hundrede meter væk , når den går i failsafe, så er servoen højst sansynligt brændt af når man kommer til bilen.

• #6   24. sep 2007 Heller det, end at bilen triller ned af en bakke, eller triller ud på en vej, eller ned i havnen smiley

Det var lige de værste ting jeg kunne finde smiley

Vil da heller skifte en servo, end en helt ny bil smiley

• #7   24. sep 2007 jeg kan ikke få det til at virke jeg kan binde og har prøvet både med og uden servo tilsluttet

• #8   24. sep 2007 og har også prøvet at bremse når jeg tænder det hjalp heller værken med eller uden servo tilsluttet ved binding

• #9   24. sep 2007 arrrr hvor er det irreterende har pøvet :::::failsafen indstilles når man binder modtager og sender sammen, den måde kontrollerne (gassen, bremsen og styringen) står på, når man binder, det er den position den går i når den går i failsafe ::::::::::::: Med sender og modtager slukket, holder du knappen på modtageren inde mens du tænder den, og holder den inde til den blinker, gør det samme med senderen, men hold den i brems når du gør det::::::::::::::::::::::

• #10   24. sep 2007 HA HA HA nu virker det hæ hæ og problemet tjaaaa skal lige ha lidt mer tålmodighed smiley jeg holdt ikke knapperne på senderen inde længe nok =D

• #11   24. sep 2007 Hehe så lærte du også lidt om tålmodighed i dag smiley

Kommentér på:
failsafe i spektrum ???

Annonce