{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.109 visninger | Oprettet:

[Hjælpe-admin] Så blev det min tid {{forumTopicSubject}}

Hej alle på RCGalleri

Så er det snart min tid til at sige farvel og tak, jeg har valgt at stoppe pga. mangel på tid og interesse.

Jeg har ikke nær den samme interesse for det som da jeg startede på "jobbet", jeg har aftalt med en hoved-admin at jeg stopper den <b>15 oktober</b> hvor jeg starter på skole forløb, så har hoved-adminen og jeg i fællesskab tid til at finde en, eller flere nye hjælpere!

Når det er sagt, er der mange der har ansøgt, men mange af de der har, har haft "en plettet profil", de resterende har ikke været synderlige iøjnefaldende, dog er der et par stykker vi har kigget lidt på.

Så vil opfordre alle jer der kunne tænke jer at gøre noget for siden at melde jer, om i har været ud i noget "snavs" tidligere på siden kan blive til side set hvis det ellers virker som man faktisk vil gøre noget godt for RCGalleri.

Dog er der er visse personer herinde jeg ikke siger god for, fordi jeg kender dem og deres personlighed, jeg vil ikke nævne navne da de fleste af de personer godt ved de er på den "liste".


I kan ansøge her:
http://rcgalleri.dk/html/gal_kontakt_skriv.asp?category=9

Der er brug for i hvert fald én og sikkert 2, hvoraf den ene i hvert fald skal starte den 15 oktober eller tidligere.

Jeg stopper som Hjælpe-admin den 15 oktober, men bliver på siden og vil meget gerne hjælpe de 2 nye der bliver valgt i gang.


Jeg håber de interesserede vil tager sig lidt mere end 2 min til at skrive hvorfor de skulle være hjælpe-admins, fordi man skriver "jeg har været hjælpe-admin før" betyder det ikke man automatisk er valgt smiley


Mvh.
Kasper Aarøe


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  [Hjælpe-admin] Så blev det min tid
Kommentér på:
[Hjælpe-admin] Så blev det min tid

Annonce