{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
685 visninger | Oprettet:

Ny lader - Hvilken? {{forumTopicSubject}}

Hey!

Jeg står og skal have anskaffet mig en ny og bedre lader end den jeg har i forvejen.

Den lader jeg har nu er ca. 2 timer om at lade et 4000 mAh batt op, og det er lige lang tid nok når man står og skal på banen smiley

Krav til lader:
Skal kunne lade med mindst 4-5A
Må meget gerne kunne lade både NiCd, NiMH og LiPo batteri'er op.
Må også godt kunne aflade batt.
Max. pris 800,- (Skulle det dog komme lidt over gør det ikke noget.

Jeg er ikke helt inde i det med lader endnu.
Så i må meget gerne smide links til at par stykker der er inden for de krav jeg har sat. Kan den mere end det jeg har skrevet den skal kunne, er det bare godt smiley

Giv evt. også et link til en god strømforsyning til den.

// Andreas


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny lader - Hvilken?
  • #1   21. okt 2007 jeg ville købe den her

    http://el-fly.dk/startframe.htm?/x-peak-220.asp


    Karsten


  • #2   21. okt 2007 Ja, den ser da ud til at opfylde det jeg har som krav til den. Er det en lader du selv har, eller kender nogle der har den?
    Har du link til en god strømforsyning til den også?

    Og til sidst, er den side et sted man kan stole på?

    // Andreas


  • #3   21. okt 2007 Hvad slal du med strømforsygning ?? Den er med indbygget strømforsygning.. den kan både køre på 12 og 230 volt..

    jeg har ikke lige den 220 model.. Men jeg har 2 stk X peak 3 plus, og de er magen til den der i menuerne.. Bare der ikke er strømforsygning til dem..

    De virker 100% begge 2, og det har de gjort i de godt 3 år jeg har haft dem

    Skal have een mere her til vinter og det bliver sådan een Xpeak 220

    Karsten


  • #4   21. okt 2007 Øhhh ja el-fly er nok den mest brugte net butik i Dk hvad angår el fly, og grej dertil.. Så tror roligt du kan stole på dem..

    Jeg kunne aldrig finde på og smide et link til nogen jeg ikke selv stoler 100% på

    Karsten


  • #5   21. okt 2007 Okay .. Så også lige nu det med den var til 230 V smiley
    Men så lyder det jo ellers til at være en helt ok lader.

    Nu hvor det jo en bil jeg køre, kender jeg ikke til fly, så derfor kendte jeg ikke til siden.

    Men jeg takker fordi du gad hjælpe, tror det bliver den lader jeg køber her engang når der lige går løn ind på kontoen smiley

    // Andreas


  • #6   22. okt 2007 Jeg har hørt mange der har haft problemer med at lade bil-batterier op med X-peak'en.. Aner ikke hvorfor - men den slår fra ALT for tidligt.. Jeg ville købe en af de kendte mærker som er lavet til ræs. Personlig ville jeg vælge en Robitronic overloader.. SUPER lader smiley

  • #7   22. okt 2007 X-Peak'en er en kopi af den Hyperion EOS 5i som jeg selv har - ganske fin lader, fylder knap 1600mAh på mit IB1400 som er helt nyt, og knap 4400 på mit ellers godt brugte IB4200

    Så jeg har kun godt at sige om den EOS 5i som jeg har - om X-Peak'en også er god skal jeg ikke kunne sige, ved bare den er opbygget på præcist samme måde


  • #8   22. okt 2007 måske den her??
    (link fjernet)


  • #9   22. okt 2007 jeg bruger mine Xpeaks til mine biler osse, og den lader fint op.. Om man kan sige Xpeaken er en kopi af Hyperion ved jeg nu ikke, det plejer at være Xpeak der er fremme med ladere først, så det er hvis den modsatte vej.. Xpeak 3 plus kunne købes i over et år, før Hyperion kom med deres versioen af den..

    Jeg lader min Helikopter op med Xpeaken og der sidder et 3700 Mah batteri, og det gør den uden problemer..

    Så jeg ville ikke være bange for at vælge den..

    Karsten


Kommentér på:
Ny lader - Hvilken?

Annonce