{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny bil
  • #1   20. maj 2020 Du får svært ved at finde bedre bil, jeg er bestemt ikke Traxxas fan overhovedet, men den bil er noget af det bedste og mest holdbare i den klasse.

  • #2   20. maj 2020 tak for svar smiley hvad køre du selv siden du ikke er fan af Traxxas? smiley

  • #3   20. maj 2020 Lige nu har jeg forskellige biler fra Arrma, men jeg har haft en del forskellige igennem tiden, se evt i mit galleri, normalt skal Traxxas opgraderes for en formue for at holde, men den der X-Maxx er noget af det bedste de har lavet, så hvis du vil have en stor MT, så er det absolut et godt valg. Som med så meget andet er der lige så mange meninger som der er folk, men jeg tror der er stor enighed om at det er en fed vogn.

  • #4   20. maj 2020 fed vogn, dog skal der lidt til før den dur. der skal som start ny esc, da den originale ikke er noget ordentligt. desuden har jeg hørt deres diffs skal shimmes. ellers top slæde!

  • #6   20. maj 2020 Ikke enig, den esc har givet problemer for nogen, men det er altid dem der råber højest, der kører mange med den originale esc der intet fejler. Nogen vil nok skifte bærearme til rpm osv osv, men kør til det går i stykker, de fleste får ikke problemer.

  • #7   20. maj 2020 den ide er faktisk god!
    personligt kan jeg bare ikke lide traxxas esc'ere, selvom de virker fint.


  • #8   20. maj 2020 Tak for svarene smiley tænker jeg holder mig til Jan's holdning intilvidere smiley og ser de næste dage om der kommer andre ideer smiley

  • #9   20. maj 2020 Arma kraton 8s
    Heller ikke tosset


  • #10   21. maj 2020 Traxxas er kinagøgl kvalitet til overpriser. De har branchens bedste reservedel distribution .bla fordi at de bruger mafia metoder for at holde konkurrenter ude af mom&pop shops. De er en copyright troll af værste skuffe osv. Helt igennem usympatisk virksomhed. Hvis den her truck tilfældigvis er af bedre kvalitet end det bras de normalt laver, så er det rent tilfælde. Jeg ville bruge 8000 anderledes, det er helt sikkert.

    edit. Hvis du vil have noget stort og vildt, så kig over til 1:5 klassen.
    Ham her bygger de ubetinget fedeste custom RC'er jeg har set, og han har en klar mening om de her store trucks der er blevet populære og hvorfor de er fucking noller. (selvom han er mere postivit stemt overfor xmaxx skal siges)

    https://youtu.be/UaqyOyDFBBQ

    Hvis du vil have noget stort, så køb noget der blev designed fra bunden til at kunne holde til det, og ikke bare er en vektor for reservedels og hopup salg.


  • #11   21. maj 2020 For 8k kan du få en af 30°N (30 degrees north) 1:5 modeller (og en håndfuld upgrades, hvis du køber brugt). De er generelt kompatible med de modeller de kopierer, så reservedele skulle ikke være det store problem. Kvaliteten er helt rimelig og deres karosserier til Losi's 5T er velkendt og meget svære at ødelægge. Det er noget i den retning jeg ville smide mine penge efter.

  • #12   21. maj 2020 hej Martin n er blevet anbefalet noget losi og kan også se det ligner de har brugt lidt mere tid på at få det til at holde i længden. men hvordan er det med reservedele til losi biler? er det svært at få fat på og er prisen helt vild på reservedelene?
    Benzin biler går desværre ikke havede dem i hovedet til at starte med , men kan allerede gætte mig til at andre folk ville blive træt af mig og sådan smiley


  • #13   21. maj 2020 benzin kræver pladsen. at starte en sund motor kræver 2 træk om vinteren, en halv om sommeren

  • #14   21. maj 2020 Har du selv Losi
    Fin kvalitet nemt at for dele men ikke billigt


  • #15   21. maj 2020 Benzin er en temperament sag. Jeg er sindsyg, så jeg startede min fjernstyrede bil hobby med 1:5 og benzin. Det vil jeg ikke anbefale hvis ikke du i forvejen er bare lidt interesseret i 2-takters motorer. Men de fleste mærker har en "Voltz" eller "Flux" linie som er deres store biler, bare på el.

    Jeg tror at Losi 5t regnes for "standarden" indenfor 1:5. Jeg har til gode at høre en eneste tale grimt om dem. Det er nok den 5'er der er nemmest at få reservedele og opgraderinger til, sammen med HPI's Baja og dens mangle kloner. Jeg har selv en MTXL jeg elsker højt men det er en skør bil og de har stoppet produktionen.

    Med 1:5'ere syntes jeg at det er svært at gå galt i byen. De fleste er lavet rimeligt godt. Selvfølgelig er top modellerne bedre (og væsentligt dyrere) men kopierne er ikke håbløse og særligt 30DN, laver rigtigt gode kopier. Rovan ser ud til at være blevet bedre lavet med tiden og de er de eneste som stadig laver nye ting med HPI's Baja design.

    Så jeg syntes at man først og fremmest skal vælge med hjertet. Ser den fed ud. Skal den være 4wd eller 2wd. Kæmpe forskel på de to. Jeg er nok selv mest til 2wd når det kommer til stykket selvom min yndlings bil er 4wd. Dernæst kan du kigge lidt mere i dybden på kvaliteten af de modeller du har fundet frem til, i din slutrunde. For lur mig om de fleste ikke alligevel med tiden ender med at udskifte det meste af bilen. Ikke fordi at det er nødvendigt men fordi "ohhhhhh ...den skinner flot, den der!!!!"


  • #17   21. maj 2020 Alle der kører rc bil kører for sjov, særligt hvis det er MT som en X-Maxx eller lignende.

  • #19   21. maj 2020 Ja , nu har jeg en x-maxx og lidt andet gøjl. Den køre sku meget godt og den holder enligt osse til at flyve med . Den er ikke gået i stykker endnu.. losi dbxl 2.0 8s er et godt bud, dog skal man nok ikke hoppe med den tænker jeg..
    Arrma karton 8s er ikke så godt bygget pt. Man skal nok vente til v2 .
    Ellers er der jo 1/7 ,som mojave tjek den ud på YouTube. Tænker jeg skal prøve sådan en næste gang


  • #23   22. maj 2020 https://youtu.be/sQc5sKtMAHY

    Entlig meget god video xmaxx vs kraton dog kun v1


  • #24   24. maj 2020 Siden der ikke er andre der har foreslået den, vil jeg gøre det her: Cen Reeper.
    Det er et lidt mindre kendt mærke, men den model er udsprunget af Cen Genesis, der var en af de fysisk største 1/8 nitro biler for et årti eller mere siden. Der blev lavet adskillige versioner, og til sidst også el-versioner i str 1/8. Her er den nyeste version, i noget der ligner skala 1/6. Den ser fin ud ved siden af en Xmaxx, og tilbyder noget andet: lavere tyngdepunkt, mere sporty udseende/kørsel sådan relativt set. Mindre raffinement, helt sikkert. Stabilitet: der er den virkelig god. Jeg har en ældre Genesis nitro konverteret til el, og selv med de mange generationsskifter og ændring af størrelse, kan jeg faktisk bruge bærearme fra den nye model, på min gamle slæde. Det er ikke så dumt.

    Du kan se en god omend lidt lang sammenligning af Xmaxx og Reeper her:
    https://www.youtube.com/watch?v=t47v1DyyiE0

    Den kan f.eks købes her:
    https://midhobby.dk/produkter/9-biler-til-leg/469175-cen-reeper-24ghz-brushless-rtr/


  • #25   24. maj 2020 Og her er en video med nogle tossede tyskere der giver begge modeller og en Losi XXL, som også er et godt valg, en masse tæsk. Enjoy:
    https://www.youtube.com/watch?v=wppDU3Kw3jg


  • #26   24. maj 2020 Tak for svar alle det bliver en - losi super rock rey 1/6 der bliver bestilt smiley

  • #27   24. maj 2020 Så bliver du godt kørende

  • #28   24. maj 2020 Fed vogn

  • #29   25. maj 2020 Jeg syntes at i den video med tyskerne er der en der giver hans X-Maxx tæsk (som den tager som en champ) mens der er to andre der skruer i deres Losi og Cen - dem ser vi ikke lave mange hop smiley

    Ser man Kevin Talbot som godt nok er lidt crazy smiley så er det imponerende hvor mange tæsk en xmaxx kan tage, har ikke set videoer med de andre to der får så mange tæsk


  • #30   25. maj 2020 Claus den køber jeg ikke. Du ser også at ham der kører Cen, ikke er så dygtig som Xmaxx-køreren. Eller måske er det snarere Xmaxx's køre-assistance der hjælper ham godt. Så må man synes om det er fedest at køre ligeud når det er det man beder den om, eller om det er federe at styre bilen 100% selv med de udskajelser det giver. Hvis du læser på dem rundt omkring, så er der ingen entydige indikationer af at Xmaxx holder bedre end de andre. Jeg har set alle tre biler i forskellige versioner, og mener de er helt sammenlignelige i materiale- og samlekvalitet.

    Og så kan jeg hilse og sige, at sidste gang jeg købte en øvre bærearm til min Cen, betalte jeg 20 kr for den, og en tier i fragt.


  • #31   25. maj 2020 Hej har igen erfaring med xmax andet det er en fed bil og vis det er kan du se nogle vedioer med Kevin talbot for han kører meget med xmax og til det yderste tjek ham ud

  • #32   25. maj 2020 Kevin Talbot er for fed

  • #33   27. maj 2020 Claus. Losi'en kan tage seriøse tæsk. Jeg har selv 2 LST2'ere og det er den mest overkonstruerede 1:8'er jeg har set. Den er designed til at kunne tage drøje prygl. F.eks har den ikke bare en bundblade eller et badekar. Den har en konstruktion med to massive nylon rammer pakket ind i alu bundplade på begge sider. Den vejer så også næsten det samme som min 1:5 Baja, og det eneste ekstraudstyr jeg har sat på er et letvægts metalbur for at beskytte batteriet og esc der er noget udsat på den her model.

    Kevin Talbot er en tosse. Der er derfor at hans videoer er så underholdene. RC firmaerne skulle have en "Talbot skala" fra en til 10. De stikker ham en af deres nye modeller og hvis den overlever en tur på skate/fodboldbanen med Talbot og Co. Så kan den nok også klare en gennemsnitlig knægt på 10. Xmaxx ville være en ren 7 eller 8'er.


Kommentér på:
Ny bil

Annonce