{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nissan skyline karosseri 1:18 hvor?
  • #1   7. nov 2007 ja men det er morfars der har det hvad jeg ved af og hvad har du i mod morfars.dk

  • #2   7. nov 2007 morfars.dk?

  • #3   7. nov 2007 morfars sucks og er for dyre.. længere er den ikke

  • #4   7. nov 2007 ja rasmus sådan her jeg det osse

  • #5   7. nov 2007 LÆNGE LEVE MORFARS rasmus du har ret

  • #6   7. nov 2007 jeg kan heller ikk altid go service og stort udvalg

  • #7   7. nov 2007 Morfars er da gode da jeg bestilte min HBX gik der cirka 2 dage og jeg kunne følge min pakke på track and trace

  • #8   7. nov 2007 ja men der står at dens lavering tid er ukendt?

    (link fjernet)


  • #9   7. nov 2007 ¤ Mr. C aka Brinker ¤ begrund lige hvorfor du synes de sucks


    (!(!(Chriss)!)!)Har en savage xxs tilsalg . hvad er der galt med morfars? 180kr for et 1:18 karrosseri er ikke specielt dyrt, men er det fordi de ikke har det på lager lige nu? så kan jeg godt se hvorfor du leder efter et andet sted



  • #10   7. nov 2007 forventer du at de kan sige præcis hvornår den er på lager?

  • #11   7. nov 2007 hmm nej men da de ikke har den kunne det måske være rat hvis der var nogle som vidste hvor jeg så kunne købe dem okay?

  • #12   7. nov 2007 Meget gerne Alex G:

    Fordi jeg føler Kim har løjet overfor mig BIGtime.
    Han påstod min præmie fra DFFB afsendt 2 gange, og da jeg så ringede til morfars i sommerferien og fik fat i Carsten, da Kim selv var på ferie, fik jeg at vide at den havde været i restordre.


  • #14   7. nov 2007 i sommerferietiden er går der tit ged i det i mange butikker så jeg er sikker på at det også er sket hos morfars, jeg venter stadig på noget maling som jeg har ventet på fra omkring starten af sommerferien



  • #15   7. nov 2007 jeg har heller aldrig haft et problem

  • #16   7. nov 2007 Brinker - du er den mest smålige af alle i verden.

    Men ja til alle: Brinker vandt en trøstepræmie til DFFB, og fordi præmien på daværende tidspunkt var utroligt populær (og stadig er det) har den på det tidspunkt været udsolgt.

    Men så skal i vide det allesammen: hvis i vinder noget ved morfars er det ikke sikkert det lige kommer dagen efter.

    Snup en tudekiks brinker, det er lamt du stadig bitcher over noget så ligegyldigt.


  • #17   7. nov 2007 haha brinker, hader du morfars fordi du ikke fik din kasket? hahahahahahhaahaha!

  • #18   7. nov 2007 Morfars har rigtig god service. Nu har jeg aldrig prøvet at bestille over nettet, da jeg altid kommer ned i butikken, men både Cool-Carsten og Kim er pisse flinke mennesker, som altid hjælper og har tåldmodighed.

    Synes du går i meget små sko, hvis du ser dig sur på morfars pga. de har lavet en fejl, Brinker. Der er absolut ingen grund til at boycotte en butik, pga. en skide kasket.

    Men okay, hvis du har den indstilling er jeg sikker på at de kun er glade for ikke at skulle betjene dig mere.


  • #19   7. nov 2007 @Highflyer: Fint - men det kan ikke være rigtigt jeg skal vente 6 uger. Manden har selv været med til at lave en konkurrence, så kan han for pokker da lægge de præmier til side det drejer sig om, han har jo da vidst det i noget tid. At den så ikke er på lager er så det - men at han ligefrem svarer mig pr mail at den er afsendt hele 2 gange, det er den værste gang lort at lukke ud. Den samme præmie kan jo ikke blive væk 2 gange. Hvor svært kan det være at sige det rigtige, i stedet for bare at lukke lort ud? Det kan ikke være rigtigt, og jeg synes mit brok er yderst velbegrundet.

  • #20   7. nov 2007 det var en PicooZ

  • #21   7. nov 2007 @SPphoto: Jeg synes en løgn er bevæggrund nok til at boycutte en butik. Jeg vil ikke handle med en jeg ikke kan stole på, sådan er det bare. Sammenlign det med at du køber noget af en herinde en mandag, og han så siger at han vil sende det dagen efter, således at du har det onsdag. Pakken dukker ikke op onsdag, men du beslutter dig for at vente med at kontakte sælger til fredag, for det kunne jo være posten havde lavet en fejl. Intet sker, og derfor kontakter du sælger, og for at vide at pakken er sendt. Du venter yderligere endnu et par uger, uden dog at modtage noget. Så kontakter du endnu engang sælger som siger at pakken er sendt. Du venter en uges tid mere, og kontakter da sælgerens ven eller forældre som fortæller dig at sælger har haft meget travlt, og derfor ikke har nået at sende din vare. Et par dage efter modtager du så langt om længe din vare. Fedt ikk? 3-4 ugers ventetid, og sælger har løjet overfor dig, hvordan føler du?
    Og ja, jeg kan da godt blive enig med dig i at Carsten er flink - men Kim har jeg <b>intet</b> tilovers for.


  • #22   7. nov 2007 @Rasmus: Hvad griner du af? Du kan jo evt lige læse ovennævnte eksempel og fortælle mig hvordan du ville have det med det ?

  • #23   7. nov 2007 Nå, det vil du alligevel ikke. Tsk, børn..

  • #24   7. nov 2007 Hahahahaha, godt svaret Rasmus. Man kan jo ikke andet end at grine over det smiley

  • #25   7. nov 2007 Hmmm, godt i har fået noget at grine af. Men synes nu faktisk det er lidt barnligt bare at komme med en kommentar "haha" to gange i træk, for at "gøre grin" med en andens kommentar.

    Hvis Brinker ikke gider at handle at handle hos Morfars, så lad ham dog la' være med det. Hvad med bare at respektere det?


  • #26   7. nov 2007 @SPphoto: Kunne du tænke dig at svare på mit spørgsmål - eller er du også for meget barn til det ?

  • #27   7. nov 2007 Jeg ville tænke "Nå". Fordi ingen får en skid ud af, hvis jeg begyndte at skabe mig.


    "Hør her alle folk på RCG, I skal IKKE handle hos morfars, fordi at Kim begik en fejl"

    Ps. Hvordan føles det at være voksen? Du lyder godt nok som en med autoritet og livserfaring.


  • #28   7. nov 2007 Men ville du ikke føle dig behandlet som lort? Kan vi ikke hurtigt blive enige om at ingen af os er interesseret i at blive behandlet sådan?
    Og jeg ved ikke lige hvor meget <i>fejl</i> der er over en løgn udført 2 gange? Kan godt ske det bare er mig - men jeg synes det virker ret uærligt, og egoistisk.


  • #29   7. nov 2007 Det kan da godt være at han har sat en anden til at sende den skide trøstepræmie, og så har han troet at den har været afsendt.

    Tror du selv, at de sidder på en stol hele dagen og venter på at kunder ringer til dem? De har nok ret så travlt, skal du se, og det er ikke sikkert han enten har haft tid eller lyst til at snakke i den givende stund.
    Kim er jo ikke stik-i-rend-dreng, det er ikke ham, der henter kaffe, fejer gulvet og går ned med posten.

    Prøv at fortælle mig, helt 100% konkret, hvad får du ud af at boycotte dem?


  • #30   7. nov 2007 At de ikke får mine penge - længere er den ikke. Som jeg skrev lidt længere oppe, så vil jeg ikke handle med en jeg ikke kan stole på.
    Og jeg har altså skrevet pr. mail, så han har selv valgt at svare på givne tidspunkt. Det var først en uges tid efter den blev påstået afsendt anden gang at jeg valgte at ringe fordi jeg efterhånden var ved at være lidt knotten.


  • #31   7. nov 2007 øv bøv hva! nu går morfars konkurs smiley

  • #32   7. nov 2007 @Rasmus: Der er ikke nogen der ikke har svaret på mail. Der er blevet svaret - med en løjn.

    @SPphoto: Ja, helt sikkert. NOT! Men jeg er ligeglad, så længe han ikke får mine penge. Og jeg ved ikke lige med jer, men hva med den lækre Supra der fik transportskader pga for dårlig indpakning? Morfars nægter at dække fordi de mener GLS har lavet fejlen, og GLS nægter at dække fordi de mener Morfars har lavet fejlen. Og jeg stoler på Nick, for han pakkede den jo selv ud da den kom. Han er øjenvidne på at det ikke har været pakket ordenligt - men er det godt nok til at Morfars vil dække noget som helst? NEJ - for når der er tale om at der forsvinder penge fra kassen, så er man så skide deffensive, så ikke engang en tank kan trænge igennem.


  • #33   7. nov 2007 Shit shit! Morfars har lavet 2 fejl. Det er ude med dem.

    Prøv lige at tænk på hvor mange GODE ting de har gjort. Synes slet ikke du tænker realistisk.


  • #34   7. nov 2007 @SPphoto: Tror nu nok han har lavet mere end 2 fejl. Det er bare lige de 2 jeg kan nævne. Nå ja, så har jeg også en ven der ventede 1½ måned på reservedele til sin Kyosho PureTen GP Fazer.

  • #35   7. nov 2007 Mr. C. Okay du har ret. Jeg er sikker på du aldrig har fejlet. I hvert fald ikke mere end 2 gange. Lad os alle boycotte dem.

    Gå lige hjem og tænkt dig om ikke, for dit grundlag holder ikke.


  • #36   7. nov 2007 @SPphoto: Hvilken del af mit grundlag holder ikke? Og med hvilken begrundelse? Jeg siger ikke at jeg aldrig har lavet fejl. Men jeg kan lige spørge igen hvor meget fejl du synes der er over 2 direkte løjne? Ikke meget i mine øjne.

  • #37   7. nov 2007 Brinker:

    Det er jo ikke sikkert at han har løjet. Læs hvad jeg skrev:

    "Det kan da godt være at han har sat en anden til at sende den skide trøstepræmie, og så har han troet at den har været afsendt.

    Tror du selv, at de sidder på en stol hele dagen og venter på at kunder ringer til dem? De har nok ret så travlt, skal du se, og det er ikke sikkert han enten har haft tid eller lyst til at snakke i den givende stund.
    Kim er jo ikke stik-i-rend-dreng, det er ikke ham, der henter kaffe, fejer gulvet og går ned med posten."


    Og Kim er sguda heller ikke for fin til at give en undskydning hvis nu det er, han har løjet. Tag dig nu lige lidt sammen, du opfører dig så barnligt.

    Ved egentlig ikke hvorfor jeg diskuterer det her med dig. Jeg får jo ikke noget ud af det.

    hygge.


  • #38   7. nov 2007 @SPphoto: Ja tak, det har jeg godt læst. Men jeg gider da knapt nok besværlige mig til at sende en mail og spørge efter en undskyldning. Sådan en skal falde prompte, og uden at man spørger efter det.

  • #39   7. nov 2007 k

  • #40   7. nov 2007 hvis du har forventninger til, hvordan andre folk skal handle efter din overbevisning, kommer du ikke langt i livet smiley

  • #41   7. nov 2007 @SPphoto: Det har jeg skam ikke. Er helt klar over at man ikke når langt hvis man kun vil hvad man selv vil, og ikke tager imod gode råd mv.

  • #42   7. nov 2007 flot. so get over it smiley

  • #43   8. nov 2007 Det er i hvert fald noget der skal tænkes meget over. Men egentlig dejligt at få belyst sagen lidt fra begge sider.

Kommentér på:
Nissan skyline karosseri 1:18 hvor?

Annonce