{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
850 visninger | Oprettet:

David J
David J
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4

Ny buggy - Bazooka vs. inferno {{forumTopicSubject}}

Vil ha mig en ny buggy.
Har kigget på bazooka http://www.happysale.dk/product_info.php?cPath=81_80&products_id=731
Og Inferno MP777 med motor som kan matche bazookaen
Der er jo en væsentlig pris forskel, hvad ville i gøre.

Jeg kan godt li at jeg selv skal samle infernoen.... sådan var det næsten med alt i gamle dage.. men nu er infernoen den eneste jeg kan finde som sammel selv.

Kom gerne med ideer, bud og for/imod på begge biler evt andre biler i denne klasse (sammel selv hvis muligt).

Er interware og happysales bazookaer de samme modeller. den er jo væsentlig billigere hos interware.
Hilsen David

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ny buggy - Bazooka vs. inferno
  • #1   8. nov 2007 Interware er importør af bazookaer i danmark og det er samme model bare husk den du link til hos happysale er pro model og den koster 2899 hos interware

• #2   8. nov 2007 leg og søndagshygge = BAZOOKA
    Klub og megen kørsel = NP777
    Fordelen v bazooka er at 50% af alle internetshops har dele til den.
    Bazooka fabrikken har bare gjort den fejl at de har lave 100 forskellige versioner så den reelle pris er ikke til at overskue, nogle har den med en masse alu til 2900 andre med næsten lige så meget alu til 2500 og andre med meget lidt til 2200.- og alle påstår de er importør af den, dvs. at alle kan få den hjem fra kina eller hvor den nu kommer fra.
    forvirende ? ja ikke ?
    Kyosho er kyosho der er det med som er med til bilen.
    men den nye US-SPORT kommer vist med et SANWA anlæg. og det er lækkert og kvali.... samt servoen er bedre i kyosho

• #3   8. nov 2007 hej så skal du da ikke glemme denne her :
    (link fjernet)
    den fås også samme sted som ikke pro model og det skulle være en top nice buggy. jeg ville tage en caster hvis jeg skulle have en meget billig 1:8 buggy. hvis det skulle være lidt mere pro så gik jeg efter det som hitter for tiden og det er altså hong nor 1:8.
    held og lykke med det smiley

• #4   8. nov 2007 Hitter hvor?
    det er ikke noget kan kan "generalisere" på fyn ser jeg dem f.eks ikke.
    så at de hitter i et område er ok for det siger bare at butikken "plejer" og supporterer sit lokalområde, og offroad og lokalområde hører MEGET! sammen når det gælder support og reservedele.
    Siger ikke HN er skod, langt fra, men man vil blive gladere for en byggy, hvor reservedelene lå i ens baghave hvis i forstår...
    så er vi tilbae til ens lokale hobbymand... støt ham hvis der er en.

• #5   8. nov 2007 (link fjernet)
    De to øverste er bazooka V2.
    Den med big block skulle være ret heftig!

• David J
    David J Tilmeldt:
    nov 2007

#6   8. nov 2007 Jeg er sikker på at bazookaen kan dække mine behov.
    Men... Som du siger Lars G... det er pisse forvirende.
    Interware og happysales bazookaer er de ens? det får man jo indtrykket af, bare de kalder den extreme og pro. Billederne på happysale viser jo alle upgrade delene på billederne, interware viser ikke alle.. Er de ens. og clands-shop har også bazookaer mere forviring. Er det kun happysales der kommer med alle upgrade dele som billeder og tekst siger. Er det mon de samme radioanlæg der sidder i dem allesammen.

Jeg er stadig smask forelsket i ideen om at man selv skal samle inferno MP777. Er det virkelig den eneste buggy på markedet hvor det er tilfældet..

Peter B:: kan jeres produkter hentes hos happysale eller er det kun internet baseret shop.

Hilsen David

• #7   8. nov 2007 Men, hvis jeg skulle vælge ville jeg vælge Inferno,
    Dvs. fordi HSP (dem der produktsere Bazooka)
    er kendt for dårlig holdbarhed.
    Men Kyosho er kendt for høj holdbarhed og kvalitet.

Ang. prisen på Infernoen. Så har Kyosho en anden Inferno som også matche Bazookaen og til en lidt mere overkommelig pris. Men desværre ikke som samle sæt.
    http://www.morfars.dk/rc/inferno-sports-p-3136.html?osCsid=3607e2d9adb84bfe72198808f943c0c2

Jeg ville holde mig til Kyosho.

• #8   8. nov 2007 Eller her kan man også få en billig inferno http://www.sparetime.dk/kyosho-inferno-sports-p-257.html

• David J
    David J Tilmeldt:
    nov 2007

#9   8. nov 2007 Peter L:: det vil sige at de 2 omtalte bazookaer er samme model?
    Billeder og tekst siger mod. Men jeg har dem også mistænkt for at være ens.

Lars C:: Hvis det bliver en inferno skal det være MP777 men ellers tak for hint.

• #10   8. nov 2007 En Bazooka er jo en tro kopi af en inferno 7.5

• #11   8. nov 2007 hej jeg har en nitor bil der ikke vil starter hved i hvad jeg skal gøre det er en matrig cen hved i havd jeg skal gøre for at få den til at starte

• #12   8. nov 2007 anders H: er det ikke fejl sted at skriv, men prøv at søg i forumet der er masse af indlæg ang motor der ikke vil start

• David J
    David J Tilmeldt:
    nov 2007

#13   8. nov 2007 Lars C:: ja det er det sikkert. Men bazooka extreme er med en vild motor og en masse upgrade dele.

• David J
    David J Tilmeldt:
    nov 2007

#14   8. nov 2007 Hej Peter B. Kan du ikke hjælpe lidt med at kaste lys over min sag. er din bazooka extreme (happysale) med hele pivtøjet som den ses på billedet? Interwares topmodel hedder jo pro..... og er billigere... er den også som på billedet... der er der ex ingen alu bærearme..
    Kan man selv hente produkter hos happysale.
    Du må gerne svare med privatbesked hvis det er nødvendigt.
    Hilsen David

• #15   2. aug 2009 har pro versionen af bazooka og det eneste sted der mangler alu dele er ''front lower arms'' og de arme som holder vingen, så tror forskellen på pro og extreme er at på extreme for du de to dele med i alu i steden for plast

Kommentér på:
Ny buggy - Bazooka vs. inferno

Annonce