{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
451 visninger | Oprettet:

Forhjulstrukket rc? {{forumTopicSubject}}

Kom lige til at tænke på det efter at have læst det her indlæg

http://www.rcgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?msg_ID=34017

Alle de biler jeg har set har endten været baghjulstrukket eller firehjulstrukket. Men findes der egentlig en fwd rc? Synes det ville være ret interessant med sådan en. M

en kan det overhovedet lad sig gøre, eller går det bare op i hjulspin? De fleste rc'er har jo et vægt/effekt forhold hvor de fleste 1:1 superbiler ikke kan være med, så kan godt være de ikke kan overføre kræfterne med fwd

Nogle der har set en fwd rc?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forhjulstrukket rc?
  • #2   18. nov 2007 nå for silvan.. var jeg ikke klar over smiley

link til nogle?

• #3   18. nov 2007 Hvad snakker du om jesper?

• #4   19. nov 2007 Jeg har en Tamiya med forhjulstræk, syntes den er mere underholdende en rwd

• #5   19. nov 2007 Tamiyas FF01 er en køreoplevelse ingen burde være foruden. Den laver rigeligt med hjulspind ja, men de ligger rigtig godt på vejen, hvis man sætter dem ordentligt op. De kan også provokeres - som alle andre forhjulstrækkere - til at smide med enden, hvis man f.eks. slipper gassen på vej ind i et sving. For mig er der ingen tvivl, jeg gider ikke køre 4wd længere, hellere min 10 år gamle FF01 Honda end min TT-01.

• #7   19. nov 2007 man kan jo bare lave en 4wd om til fwd... Jeg prøvede det i går med en rilleræser men den lavede bare sindsygt meget hjulspin... Den skulle skubbes igang for at tage ved hehe

• #8   19. nov 2007 Hør nu lige gutter. Det er jo netop ikke meningen at det hele skal gå op i hjulspind, men om der findes en fornuftig forhjulstrækker. Alle der kan bruge en stjerneskruetrækker, kan lave en 4wd rc om til fwd. Men køreoplevelsen kan ikke sammenlignes med et chassis der er bygget til det. Få en ordentlig bil der er lavet til at køre med det, lær det og du har en meget sjovere bil end så mange andre.

• #9   19. nov 2007 I Pandrup Roadrunners er vi gået helt amok i Tamiyas forhjulstrukne M-03 chassis (Mini Cooper). Vi er en 6-8 stykker der har en, og vi har lavet en Cooper Cup hvor vi efter vintersæsonen kårer en samlet vinder.

Det duer ikke at lave en 4WD om til FWD, da vægtbalancen i bilen slet ikke passer til det, så alle der har prøvet det vil naturligvis sidde med en dårlig oplevelse og sige at FWD er noget l*rt!
    VH Poul Steen

Kommentér på:
Forhjulstrukket rc?

Annonce