{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
954 visninger | Oprettet:

Nybegynder "igen" Hvilken bil.. {{forumTopicSubject}}

Hej derude
Jeg er nu atter klar til at finde mig en Offroad bil. (el)
Da min søn viser interesse :-))
Hvilke af de tre ville i vælge For/ imod.
Traxxas stamped 2WD
HBX bonzer 4WD
Hen long MAD Truck 4WD. Eller noget helt andet??

For mange år siden havede jeg selv en 4WD tamiya buggy. Men tror måske en 2WD ville have større underholnings værdi..
Håber på lidt seriøse råd..
Mvh NES


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nybegynder "igen" Hvilken bil..
  • #1   24. nov 2007 måske traxxas


  • #2   24. nov 2007 Drop HBXén
    jeg ville gå efter 4wd, men traxxasen er nok den der er bedst kvalitet og nemmest at få stumper til.


  • #3   24. nov 2007 hm.
    Traxxas er godt! Men den er 2WD.
    så, ved ikke! Men hva med en buggy?
    En tamiya?


  • #4   24. nov 2007 stampeden helt klart

  • #5   25. nov 2007 Stampede helt klart ! desværre som de andre siger er den 2wd men den er langt mere holdbar end en hbx af hvad jeg ved. En htx kan, hvis man ikke har pengene til at holde den kørene, suge lysten til rc ud af en samt pengene i ens pung hvis man prøver at fortsætte =)
    Men tag en Stampede, har aldrig selv prøvet den, men har hørt den skulle være god og holdbar, nem at få reservedele til og samtidig køre som den skal.

    Vh Jacob


  • #6   25. nov 2007 Stampeden helt klart. Men køb XL5 versionen og ikke den brushlees udgave, da han nok ikke vil kunne styre den.

  • #7   25. nov 2007 Er rigtig glad for min Stampede, den kan holde til meget, og egentlig lægger jeg ikke mærke til at den er baghjulstrukket

  • #8   25. nov 2007 Er det ikke et spørgsmål om at begrænse fuld gas i starten?

    Det gælder bare om at få BL med det samme, så man slipper for invisteringer i træls alm. motor teknologi der alligevel skal skiftes ud med BL, når man ikke gide vedligeholde på det, og gerne vil have lidy mere go på.


  • #9   25. nov 2007 Takker for alle besvarelser..
    Kan forstå at HBX ikke er af den kvali som den ser ud til..
    Men hvad med den MAD truck?? kan se hp-trading har den.
    Men jeg hælder mest til Traxxas stamped:-)
    Det er en der skriver Brusless???


  • #10   25. nov 2007 HBX koster ca 1000.- alle dele er til at få fat i
    Smadre du chassis koster det mellem 100 og 150 alt efter dóm du vil have diff og gearkssen med.
    "Holder" er ikke noget problem den er dog svagere end traxxas men du har stadig over 1000.- til reservedele inden du er oppe på STAMPEDE. selv har jeg en RUSTLER og den har meget underholdningsverdi må jeg sige den holder men motoren skal ud den er for kedelig. og i klubben har/havde vi 4 HBX som alle de unge knægte kunne låne hvis de ikke selv havde en bil. og 3 kører endnuu efter en sesson så HBX er altså ok!
    til sidst har HBX en klar fordel i pris, så hvis din søn ikke gider alligevel (typisk når det skal rengøres) har du kun spildt 500-600.- på det hvis du sælger den igen.

    så hvis det er pengepungen der taler er det HBX ellers traxxas. du har allerede undersøgt lidt siden du rammer plet med 2 af de 3 mærker du foreskriver i starten smiley


  • #11   25. nov 2007 Lars G

    Hvad ved du om MAD truck siden nu ikke regner den med?

    Jeg vil gerne lige se det regnestykke hvor du med et brækket støddæmperholder kan få bilen ud at køre igen for 100,-

    Og i samme sekundt det skal være lidt bedre, vildere eller hurtigere så er pengene spildt med HBXén


Kommentér på:
Nybegynder "igen" Hvilken bil..

Annonce