{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.127 visninger | Oprettet:

RC hjælp søges mod betaling {{forumTopicSubject}}

Er det nogen som bor nær Hørsholm, som kan tage en fjernstyret bil og lave den AKUT (akut nok til at jeg kan komme med det samme og at bilen kører igen idag)

1. Det drejer sig om en Arrma Kraton 6s der mangler en 6s esc og et pinion hjul.. (Mine Lipo hedder XC90 i stik)

2. En Texxas Rustler der mangler et spur og pinionhjul.. (Bemærk venligst at jeg har bygget denne om med en Velineon 8S ESC) Derfor spiller delene jo lidt en rolle.. Igen - her kan jeg nøjes med mine egne 2 x 3S batterier til at starte med..

3. En E-Revo 1/10 som mangler fjernbetjening, spur, Pinionhjul og øverste bolt til motorbeslag. Igen skal denne kunne plugges på XC90 stik..

Ovenstående er jeg meget villig til at betale for right away.. Og er der ingen til at redde mig, så må jeg stikke ild til bilerne efterhånden.. Er amatør/MEGET UHELDIG på det skruemæssige og nu er min højre hånd i kronisk summen - af skrue tid ??

Håber at der er en RC gut - som er villig til at hoppe på denne vogn “right away” og få i det mindste bare en af dem til at køre akut.

På forhånd tak..

Mvh. Mark


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  RC hjælp søges mod betaling
Kommentér på:
RC hjælp søges mod betaling

Annonce