{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  E-bay
  • #1   8. dec 2007 har købt 4 gange på ebay.. har ikke haft problemer - leveringstiden kommer jo an på den enkelte sælger, så det er da svært at sige

• #2   8. dec 2007 Kommer lidt an på hvilke Ebay vi snakker om , og hvor tingene rent faktisk bliver sendt afsted fra.. Fra Kina og Usa tager det ca 14 dage hvis det er små pakker som smutter igennen told ellers,kan det tage op til 20 dage da postdanmark skal fortolde de store pakker ..

• #3   8. dec 2007 jeg har muligvis 2-300 handler bag mig på ebay, og det kommer meget an på hvor du køber fra og på sælgeren, handler du med nogle af de online handler derinde går det rigtig tjept, husk at tjekke feedback, vil sige at alt under en 90%positiv skal man være på vagt overfor

• #4   9. dec 2007 Få det sendt med TNT og i har det dagen efter, men så betaler man også for fragten samt at der SKAL være fakture papir på pakken da den skal fortoldes.

• #5   11. dec 2007 Ebay er bare billigere det tager ca. 7-14dage. for småting. Bærearme servoer lejer batterier osv.

De gange jeg har købt på ebay er der gået ca.7-9 dage. samme tid både for Hongkong, USA,Tyskland. Har aldrig haft problemer, man skal bare lige igang ( Ebay konto, paypall konto) Så kører det.

Man skal bare passe på man ikke bliver grebet af det og får købt en masse man ikke skal bruge.

Godt Eksempel
    .Mini-z dynotester(fartmåler) Tamiya ebay com.
    pris 3,95dollar,20dollar i forsendelse = 125,5kr Alt incl.
    Fra Hongkong 7dage.

• #6   12. dec 2007 Det er den jeg har købt. MARTIN S

• #7   12. dec 2007 Havde du problemer med at få den. Den jeg bestilte kom på en uge. ingen problemer, og den virker fint.

Kommentér på:
E-bay

Annonce