{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
557 visninger | Oprettet:

Lære folk aldrig at læse ??? {{forumTopicSubject}}

Hvornår starter folk med at prøve og hjælpe sig selv?

Rigtig mange gange skriver folk helt uden at tænke eller prøve og hjælpe sig selv.

Oftes så i købe anoncer skriver folk "hvad koster bilen"
Kan folk ikke bruge 2sek på at hjælpe dem selv og lige læse at folk ville KØBE en bil, og IKKE sælge en.
Havde de læst anoncen ville de havde fået svar på deres spørgsmål.

En anden ting er at folk konstant spørger om hvad et musik nr i en video hedder.
Det er vel også okay. Men når nr. 2-3 så spørger om hvad nr. hedder bliver man sku negativ.
For hvis de bare brugte 1min på at læse indlæg til en video kan de jo se at der er blevet spurgt om det, samt at der er svaret på hvad nr hedder.
Hvorfor kan de klaphatte ikke tage sig sammen og starte med at yde hjælp til selvhjælp?
Se f.eks her
http://www.rcgalleri.dk/html/vid_vis.asp?VideoID=70&AutoPlay=false

Hænger ikke folk ud. Og dem der føler sig truffet kan jo starte med at yde hjælp til selvhjælp.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lære folk aldrig at læse ???
  • #1   10. dec 2007 Enig. Kan ikke skrives meget mere præcist!

• #2   10. dec 2007 Kim jeg har en savage du kan købe billigt, kan se under dine annoncer du søger en....

Ej spøg til side, er enig i dine udtalelser

• #3   10. dec 2007 Kim P

Hvad hedder sangen?

• #4   10. dec 2007 jeg kan ikke andet end at være 100% enig fordi jeg er pisse træt af at folk spør i ens "købe" annocer
    kan den køre, passer det på en hbx. mm.
    når jeg laver videoer prøver jeg at huske at skrive endten i starten eller slutningen hvad sangen hedder

• #5   10. dec 2007 Er det ikke et emne der har været oppe 100 gange?
    hvis i søgtre på forum, var i fri for at sidde surmule (en gang til for nogen....)

smiley

det her er jo de unges legeplads, så mine forventninger er ikke de store.

• #6   10. dec 2007 Relax....

• #7   10. dec 2007 Lærer (bemærk nutids-r) folk aldrig at stave?

Men ja, er ellers enig med Lars G. Dette er en legeplads med en meget lav gennemsnitsalder hvis man fjerner et par alderspræsidenter. Så man må forvente lidt gentagelser.

Desuden gør den måde dette forum er opbygget på, at dette emne, ligesom alle andre i løbet af 12 timer vil være udryddet fra forsiden, og dermed af folks hukommelse. Det er prisen man betaler for at bygge sit forum op omkring en forside med nyeste emner.

• #9   10. dec 2007 Highflyer.

Du kan bare skifte det på forsiden, så får du en liste over de emner der sidst er skrevet i.

Eller du kan gå ind via forum der er det lige så nemt/svært at finde emner som i andre forums.

• #10   10. dec 2007 Ja det er jo ikke ligfrem sådan et indlæg der hjælper stedet her til at blive populært og et positivt sted at 'være', folk gider ikke blive ved med at logge ind har på siden hvis de skal se på sådan nogle negative indlæg, og jo mindre der logger ind, jo mindre respons får folk på deres spørgsmål, annoncer, billeder af egne biler osv, og så er der ikke noget ved siden her mere. Der er mange nybegyndere og mange der ikke er ret gamle her på siden, men det må man bare leve med, dem skal der også være plads til. Så drop den negative attitude og smil og vær glad, det andet er der ingen der får noget ud af, tværtimod.

• #11   10. dec 2007 heltærligt vis du bliver stød eller sur over folkets til tider dummespørsmål så lad dog vær med at læse dem og svarer på dem .
    du kan være sikker på at der er ikke nogle der skriver ind for at drille dig .
    og et spørsmål er jo et spørsmål . muske er det ligegyldit for dig men derfor kan det jo godt intersere ander ....

• #12   10. dec 2007 Flemming, den funktion har jeg skam også set. men det ændrer ikke ved at 90% af indlæg kommer i emner du i forvejen kan se på forsiden, enten under nyeste emner, eller seneste indlæg.

Og nej, det er overhovedet ikke lavet nær så overskueligt som "mange andre" fora. -jeg siger ikke RC fora, for der er det fåtallet der er bedre. Men jeg mener faktisk, og har altid ment, at GALLERI.dk's forumfunktion er nyhedsbaseret, og ikke er overskuelig for videnssøgende mht. ældre emner. Søgefunktionen er desuden heller ikke videre god.

Men det er jo ikke din skyld, Flemming. Det er bare en generel ting på alle disse gallerier.

• #13   10. dec 2007 Jeg kan ikke blive mere enig i hvad Kim og i andre siger!

• #14   10. dec 2007 Haha .
    Du hvis den lille her. at hidse sig op over det..
    til grin . sorry . men så ignore det dog !

• #15   10. dec 2007 Derfor jeg skriver indlægget er for igen at gøre opmærksom på det så folk i det mindste husker det bare 24 timer.

Bliver ikke sur over 1-2 gange men når folk konstant spørger om det i over halvdelen af filmene man ser.

Og jeg har ladet værd med at svare på det, men du i så ikke bare der et til fjols som spørger om det samme lige efter den anden.

| Highflyer |
    Hvordan skal man stave rigtigt hvis man ikke kan stave?
    Jeg er ord blind og kan ikke stave. Så hvordan skulle jeg have en chance for at stave rigtigt når jeg har tidet og kigget efter om jeg har lavet stave fejl?

• #16   10. dec 2007 Kim nu er du jo heller ikke sen til at stikke til folk.
    Og hvis man ser det som et problem, så kan man skrive det i beskrivelsen af filmen, så kan folk se det selvom at der er mange kommentar.

• #17   10. dec 2007 Ordblind:
    Tror ikke du helt ved hvad det dækker over, mange bruger det som undskyldning for ikke at følge med i skolen,
    Ja, jeg har oplevet unge med den undskyldning
    (link fjernet)

Men for at komme tilbage til topic, så burde det da ikke kunne bringe dit pis i kog, ellers har du sku kort lunte og har ikke lyst til at møde dig i byen hvor du har fået lidt ind fra vesten.
    Man kan jo hurtigt finde ud af om en bruger er seriøst intrasseret. hvis ikke kan man jo bare slette deres indlæg

• #18   10. dec 2007 Noget andet er at der jo egentligt skal betales Codek eller hvad det hedder.
    Jeg er holdt op med at ligge musik på mine film.

• #19   10. dec 2007 Har intet med man ikke følger med i skolen. Har både fået efter undervisning, privat undervisning, speciel undervisning osv for at skrive smiley
    Men svært når man startede som døv og ikke kunne snakke og måtte arbejde sig ekstre hårdt op igennem tingene.

Hvorfor kan folk ikke bare læse hvad der bliver længer oppe hvor andre har spurgt? frem for at spørge om det samme 10 gange ?

Flemming - ved jeg flere gange har læst du også har brokket dig over problemet smiley

• #20   10. dec 2007 Ja det skal jeg være den første til ikke at afvise.

Men jeg gider heller ikke læse gamle beskeder, dvs. dem der ikke står forest.
    Hvis det er noget folk spørger om så tit, så kan det stå i beskrivelsen.

Kommentér på:
Lære folk aldrig at læse ???

Annonce