{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Baja 5B eller FG Beetle -
  • #2   11. dec 2007 Baja er god til løb, men beetle er lidt hård i affjerdring, men kan ikke råde dig til at bashe, hvis noget går i stykker så koster det en bondegård,

  • #3   11. dec 2007 Ville tage en baja, men den har bare nogle fejl nå den er ny, har jeg hørt folk sige mange gange

  • #4   11. dec 2007 Hvis jeg skulle købe LS bil i dag, havde jeg klart valgt en Baja 5B eller en Baja SS.

    Bajaen ligger kanon godt på en bane, og med få opgraderinger er den jo næsten ikke til at slå ihjel når man basher.


  • #5   11. dec 2007 Til bashing vil jeg foreslå en Beetle, for den kan holde til næsten alt og med monsterdækkene på , kan den køre overalt. Jeg har set flere som har kørt længe og hårdt med dem, og de klarer jo næsten alt. Bl.a. Killbill fra fgforum har kørt rigtig hårdt/længe med sin, med minimale skader.

    Til løb/bane helt sikkert en HPI Baja SS , kan købes fra USA/Daves motors til ca 6400,- ialt. det er billigt når en RTR uden upgrades koster ca 8000 i DK.


  • #6   11. dec 2007 x X K : Sku da beregnet til "bashing" Da det eneste de ska. De ska tæves og så reppes det der ik kan holde, færdig


  • #7   14. dec 2007 Til Løb/Bane: Elcon Cleon har vundet de sidste 4 løb de deltog i, og der var 2 kørere med Cleon på Podiet!
    Suverænt for en prototype.

    Pris: ca. 15.000 uden motor og elektronik

    Alternativt til løb: Hörmann HT2 eller H.A.R.M. BX2
    og nej, de er IKKE billige...

    Lauterbacher er nu kommet med en 4WD øse, men til € 2000 er den heller ike ligefrem discount....


Kommentér på:
Baja 5B eller FG Beetle -

Annonce