{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
436 visninger | Oprettet:

hbx 1 til 18 mt ..HOT ELLER NOT ... {{forumTopicSubject}}

hej ...
efter lange overvejlser har jeg vist nok beslutet mig for at købe en 1 til 18 EL bil .
men det er ikke noget som jeg vil offer det vilde på da jeg ikke er sikker på om det er noget for mig .
men her i nat da jeg var inde på morfars og bestille nogle dele . så jeg at har her en hbx 1 til 18 til 999 kr rtr og det er s***a billi .
jeg har arldig haft en hbx bil og efter hvad jeg kan lytte mig frem til så er der mange forskælige menigerner om hbx . men er der en som kender noget til denne bil ville jeg gerne hører din mening om den ..
jeg ved sef godt at det ikke er en xray eller losi men prisen er kun 1000 kr så det kan vel nesten ikke gå galt eller ??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hbx 1 til 18 mt ..HOT ELLER NOT ...
  • #1   18. dec 2007 det er op til dig selv, vi skal ikke bestemme hvad du skal købe. hvis du rigtig gerne vil have den så køb den ... smiley

• #2   18. dec 2007 ok tak ...øøøø hvad skal jeg lige bruge sådan et svar til .
    jeg ved godt at jeg selv bestemmer om jeg vil købe den eller ej ....
    men det var nu mer for at finde ud af om det er en bil der kan holde til noget og om den er kører godt osv ..
    så det ville nok være en godideg vis det nu er folk som kender bilen som svarer på det

• #3   18. dec 2007 på thetoys.com kan du købe en AE rc18mt for 836 ,-

• #4   18. dec 2007 okay...

• #5   18. dec 2007 hej jørgen.. jeg har ikke selv bilen men kan fortælle at den på et svensk forum for micro biler er blevet stemt ind som best bang for the buck, og den skulle holde ret ok ud af æsken, ved også af folk som har smidt bl i den og bare kører med den uden nogle opgraderinger. så hvis ikke det lige var fordi man kunne få noget bedre til samme pris ca så ku jeg ikke se noget i vejen for at købe den.
    m.v.h kristian

• #6   18. dec 2007 har du et link..?

• #7   18. dec 2007 Er rimelig sikker på det er en kopi af en Anderson MRX4

Hvis det ikke er, er det bare tilfældigt at de er næsten helt ens pånær dæk, og øverste chassisstiver.

Men jeg går ud fra at bilen er stort set den samme og en MRX4 er stort set ikke til at smadre.

• #8   18. dec 2007 jammen jammen ..til nu er der kun positivet så må der jo være noget om det . jeg får en brugt savage hjem i morgen og vis jeg ikke skal til at smide en masse penge efter den så tår jeg sku jeg bestiller sådan en hbx minni mt ..

og til kbhern du skal være den første som får min bom vis jeg køber en ...

til CLIO ..jeg er godt klar over at der kan være mange penge at spare ved at handle i udlandet . men jeg må indrømme at jeg kun køber dansk . jeg vil gerne have garentien og servisen med når jeg køber en ny bil ..og vis vi alle nu begynder at handle i udlandet så er det klart at prisen på biler og dele kommer til at stige her hjemme . og der skal også nok være en del butikker som må lukke vis de ikke kan sælge deres vare uden at sætte penge til ....
    DERFOR KØB DANSK DET KOMMER TIL GLÆDE FOR OS ALLE ...

• #9   18. dec 2007 Har købt mine dele i DK i et par år, men ikke mere når jeg har købt shark... der gider jeg ikke give lidt ekstra og købe i dk... et sæt upright til shark koster 400 kr i DK.
    i USA koster de 70 kr, derfor køber jeg i udlandet!!!

Mvh.
    Clio

• #10   18. dec 2007 Har endnu ikke fundet er sted, der sælger dele til en Shark, har Randers Hobby Import sælger selve bilen har jeg set, men dele kan jeg ikke finde.

Og så køber i udlandet, og ja ved godt det er skidt for både butikkerne og staten, men ja, er jo ikke millionær, nærmere millionærrig!

Kommentér på:
hbx 1 til 18 mt ..HOT ELLER NOT ...

Annonce