rep af nitro tank ??? {{forumTopicSubject}}
hej ...
jeg ville lige hører om der er nogle der har prøvet at rep en nitrotank ?
eller er der en som ved hvad og hvordan men gør det ? og hvad skal man bruge af værktøj og evt lappe grej ?
jeg har en sprit ny tank som arldig nåde at komme i brug fordig jeg kom til at kører den over i kørstol . og så syntes jeg nok at det er lidt træls at skulle smide sådan en tank ud fordi den har en flænge ..
og man må da kunde rep sådan en fætter spørsmålet er bare lige med hvad ...
jeg har tænkt mig at prøve med at smelte det sammen med en lådekolbe ..
men skulle der side en som har prøvet det og har en god løsing så hører jeg meget gerne om det ,....
pfh takker gomme
maj 2004
Følger: 154 Følgere: 151 RC-enheder: 11 Emner: 155 Svar: 1.449
apr 2006
Følger: 122 Følgere: 128 RC-enheder: 18 Emner: 103 Svar: 4.205
maj 2006
Følger: 28 Følgere: 37 RC-enheder: 6 Emner: 53 Svar: 481
apr 2007
Følger: 11 Følgere: 10 RC-enheder: 2 Emner: 17 Svar: 508
jul 2007
Følger: 37 Følgere: 33 RC-enheder: 1 Emner: 16 Svar: 187
til clio ..legoklodser opblandet i acetone ? det har jeg arldighørt om . hvad sker der helt prises med klossen ? bliver den flydene ligesom vis man varmer den ? eller hvordan viker det ? og jeg vil nesten tro at der må ske enform for kemisk blanding siden at det kan bruges ? og er det så ikke skide giftit ? jeg tænker på at alle opløsingesmidler bræber hjernesællerne så dette lyder ikke særlig sundt . lugter eller ryger det når man blander det ? jeg tænker på om man kan side med det indedøres uden at falde ned af stolen og se på små blå ellefanter med vinger ..?
maj 2004
Følger: 154 Følgere: 151 RC-enheder: 11 Emner: 155 Svar: 1.449
Men man kan også plast svejse dem, ligesom på kofanger til rigtig biler
jul 2007
Følger: 37 Følgere: 33 RC-enheder: 1 Emner: 16 Svar: 187
men jeg tår nok at jeg vil blande de 2 ideger som du er kommet med ..vis jeg nu prøver at plastsvejse så godt som jeg nu kan med en lådekolpe og en gas beender .
og så lukker det af med det lego noget . ...
er det best at lægge det logo på en let slebet overflade eller slal den bare være glat som den nu er ..mon ikke jeg lige skulle give det et let strøg med sandpapir..
rep af nitro tank ???