{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
499 visninger | Oprettet:

rep af nitro tank ??? {{forumTopicSubject}}

hej ...
jeg ville lige hører om der er nogle der har prøvet at rep en nitrotank ?
eller er der en som ved hvad og hvordan men gør det ? og hvad skal man bruge af værktøj og evt lappe grej ?

jeg har en sprit ny tank som arldig nåde at komme i brug fordig jeg kom til at kører den over i kørstol . og så syntes jeg nok at det er lidt træls at skulle smide sådan en tank ud fordi den har en flænge ..
og man må da kunde rep sådan en fætter spørsmålet er bare lige med hvad ...
jeg har tænkt mig at prøve med at smelte det sammen med en lådekolbe ..
men skulle der side en som har prøvet det og har en god løsing så hører jeg meget gerne om det ,....

pfh takker gomme

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  rep af nitro tank ???
  • #1   18. dec 2007 På plastik både rep. man dem med legoklodser opblandet i acetone. det syntes jeg du skulle prøve

• #2   18. dec 2007 Vi har prøvet at både smelte, lime osv en tank sammen. Det blev aldrig godt og den blev ved med at være utæt efter meget kort tid.

• #3   18. dec 2007 nitro det ødelækker alt lim og former for ting også glasfiber ting

• #4   18. dec 2007 ja, det skal være noget specielt til det, jeg tror også legoklodser vil blive opløst... Så det letteste er nok en ny tank...

• #5   18. dec 2007 hej ..jeg takker for div svar . og vil da prøve mig lit frem .

til clio ..legoklodser opblandet i acetone ? det har jeg arldighørt om . hvad sker der helt prises med klossen ? bliver den flydene ligesom vis man varmer den ? eller hvordan viker det ? og jeg vil nesten tro at der må ske enform for kemisk blanding siden at det kan bruges ? og er det så ikke skide giftit ? jeg tænker på at alle opløsingesmidler bræber hjernesællerne så dette lyder ikke særlig sundt . lugter eller ryger det når man blander det ? jeg tænker på om man kan side med det indedøres uden at falde ned af stolen og se på små blå ellefanter med vinger ..?

• #6   18. dec 2007 Den bliver flydende og størkner den er stærk nok til 1/1 både så mon ikke den er stærk nok til en tank, jeg vil nok anbefale at gøre det udendørs, eller med god ventilation.

Men man kan også plast svejse dem, ligesom på kofanger til rigtig biler smiley

• #7   20. dec 2007 takker til clio ...det med at plast svejse er jo også lidt der hendaf jeg selv ville gå med at varme det .. jeg har selv arbejdet som plastsvejser og har i mange år fulgt op på kurset ved at aflægge den 2 årig prøve . det var noget de forlangte på mit gamle jop .

men jeg tår nok at jeg vil blande de 2 ideger som du er kommet med ..vis jeg nu prøver at plastsvejse så godt som jeg nu kan med en lådekolpe og en gas beender .
    og så lukker det af med det lego noget . ...

er det best at lægge det logo på en let slebet overflade eller slal den bare være glat som den nu er ..mon ikke jeg lige skulle give det et let strøg med sandpapir..

Kommentér på:
rep af nitro tank ???

Annonce