{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
766 visninger | Oprettet:

Ny bane. {{forumTopicSubject}}

Hej alle.

Så sent som i lørdags var per og jeg ude at kigge på en grund med hus til,som ejes af nøvling idrætsforening.I huset er der toilet samt et sikrings rum til at opbevare diverse værktøj til forskellige foremål.Huset trænger til en stor kærlig hånd,repration af tag,nyt loft,maling af vægge,opsætning af køkken så man kan lave en kop kaffe osv.Grunden er stor nok til at lave to baner det er en gammel hunde træningsbane.Men så kommer så 1000 kroners spørgsmålet.Kan man lave en bane så både largescale og nitro kan køre på den samme.Muglihederne er der.Skulle der sidde en der har en hjemmeside hvor man kan få et overblik over forskellige baner,er de meget velkomne til at sende et link.Jeg har snakket med lokal politiker mariane nørgård som er formand for teknisk forvaltning hun syntes det er et rigtigt godt projekt.Jeg har fået et tlf nr af hende til en som har med kultur og fritidsforvaltningen at gøre i Aalborg, som jeg kontakter i det nye år.Det er for at få noget støtte af kommunen til diverse opgaver der skal laves.HOV.Jeg glemte at skrive.Skriv endelig med nogle forslag og kommentarer.


Kommentarer på:  Ny bane.
Kommentér på:
Ny bane.

Annonce