{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  grunder??
  • #1   25. dec 2007 Altså "grunder" er en maling ,man sprøjter på INDEN den rigtige farve.. Det er lidt noget ævl at kalde "backing-farven" fr grunder på et lexan-body..

Men hvis det ER et lexan-body og farven skal se ordentlig ud, så JA, der skal "grundes" og NEJ den slags spraymaling duer ikke

• #2   25. dec 2007 Om du vil grunde eller ej er spørgsmålet om du vil have en bil hvor du overhovedet ikke kan se gennem malingen. Så hvis du kun har et meget tyndt lag lyst maling på så er chancen for den er halvt gennemsigtig stor. Og derfor grunder de fleste.
    Og der er nogle der grunder for at få enten en lysere eller mørkere farve.

Og nej. aldrig mal en lexan karosse med spraymaling der ikke er beregnet til det. køb lexan maling.

• #3   25. dec 2007 Rasmus - hvis du ikke får et tykt nok lag på så kan det blive gennemsigtigt ja.
    Men lyse farver er selvfølgelig dem der skal have det tykkeste lag for at dække.

• #4   25. dec 2007 jeg maler mit nye karosse med metallic sort, og sådan som jeg har forstået det at hvis jeg giver mange lag med den sorte så behøver jeg ikke grunder

• #5   25. dec 2007 "Mange" lag.. Ja, alt er jo relativt, men HUSK at det skal være TYNDE lag, med lidt tørretid imellem lagene.. Og få nu trykket vinduesafdækningne ordentligt ned på plads, så der ikke løber noget maling ind under.. det er MEGET tyndtflydende. (Og det er derfor at lagene skal være tynde)

Kommentér på:
grunder??

Annonce