{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
980 visninger | Oprettet:

Første heli. Lama eller anden? {{forumTopicSubject}}

Jeg skal nok have en helikopter.

Jeg har læst, at en E-Sky Lama V4 er en god og nem helikopter.
Men bliver man hurtigt træt af den?

Skal man starte med at invistere i brushless?

Hvis I kender andre gode begynder helikoptere må I gerne skrive. Det skal helst være el og ikke skide dyre.


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Reparation af plæneklipper (benzin) 600 kr.
  • Tilslutning af kogeplade 720 kr.
  • Udvendig og indvendig vinduepudsning, 1 plan hus, 16 alm vinduer og 4 store vinduer 800 kr.
  • Tæt rørforbindelse i vandledning 2.000 kr.
  • Opsætning af Velux mørklægnings gardin ( ovnlys vindue ) 750 kr.
  • Installation af 2 pendler 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Første heli. Lama eller anden?
Kommentér på:
Første heli. Lama eller anden?

Annonce