{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Hvilken type er"
Hvilken type ledning?
Jeg har købt denne starterbox og vil gerne smide xt-60 hvor det er muligt. Når jeg alligevel er igang kan jeg ligeså godt smide nye ledninger med ønsket længde. Men hvilken type er det? Jeg har kigge...
Jeg har købt denne starterbox og vil gerne smide xt-60 hvor det er muligt. Når jeg alligevel er igang kan jeg ligeså godt smide nye ledninger med ønsket længde. Men hvilken type er det? Jeg har kigge...
Skrevet af: Mørch - 23. apr 2020
Integy dæmpere....hvilken type er disse?
Hej... Jeg har erhvervet mig 8 integy dæmpere. Det er dog uvist hvilken type det er?. Problemet er at de er utætte og skal have nye o-ringe(ifølge sælger). Men hvilken rep kit skal bruges? Der er...
Hej... Jeg har erhvervet mig 8 integy dæmpere. Det er dog uvist hvilken type det er?. Problemet er at de er utætte og skal have nye o-ringe(ifølge sælger). Men hvilken rep kit skal bruges? Der er...
Skrevet af: Brian F - 16. okt 2011
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Opsætning af gardiner 500 kr.
- Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
- Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
- Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
- Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
- Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.
jun 2016
Følger: 245 Følgere: 21 RC-enheder: 1 Emner: 4 Svar: 480
mar 2017
Følger: 14 Svar: 2
jan 2020
Følger: 22 Følgere: 83 RC-enheder: 5 Emner: 53 Svar: 511
Så gik over til "Traxxas fanboy" (det var skod Kina biler og en skod Arrma der var skyld i det)
Nu opgraderet til "Buy-Bash-Repair-Repeat" fyren med følgende mærker på hylden i alfabetisk rækkefølge: Arrma, Losi, Nanda, Traxxas, WLToys, Xpress
apr 2015
Følger: 28 Følgere: 414 RC-enheder: 66 Annoncer: 24 Emner: 2 Svar: 318
Der mangler bare at stå, køre med dem i 2min.
nov 2008
Følger: 23 Følgere: 148 RC-enheder: 39 Annoncer: 4 Emner: 3 Svar: 526
Hvilken type er du ?