{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ting om Kyosho Twin Force
  • #1   17. jan 2008 også med 4000mah bats

• #2   17. jan 2008 min kørte hurtigt nok til at spise savage nitro,s og min var std modellen, jeg havde dog gode batts i men differ holdte ikke til std motorene og std gearing.. jeg havde dog 45min blandet køre tid og den trak på bagrullerne både i fart og fra stilstand også selv om den var sænket. og du kan smide differ i fra mange andre modeller bla inferno 7,5 og hobao hyper 7,bazooka,hotbodies lightning. og den er robust så den er en god basher. jeg har gang i at få min ud og køre nu igen smiley

• #3   17. jan 2008 Det er en god monster truck. men hvis du vil have køreegenskaber så køb en E- maxx

ps. har solgt min E-maxx og købt en kyosho
    Hilsen Brian

• #4   17. jan 2008 det er en fed fed bil ..jeg hade 1 for ca 4 år siden som jeg købte som et kit . det er altid en god måde at lær sin bil at kende . min hade desvager nogle børnesår det var galt med esc/rigolatoren den kunde ikke lever strøm nok til de 2 stor motor som sider i bilen ( det er de samme motor der sider i i dag som for 5 år siden ) og ellers var det en vilt lækker bil . og så er den jo nesten klar til rock kliming som std bil ..en servor og nogle stinger så har du 4 hjuls styting på bilen vilket er vilt sjovt og lør med ..

nu har modellen jo nogle år på bagen efterhånden .. og i modseting til mange ander biler så er der ikke lavet noget om fra kyosho side det er stadig den samme enklegte men ginale opbyging som første gang den udkom ..
    og det syntes jeg nesten siger alt .. ..

og til ham der skræv at han syntes den er for langsom . tja min følgte nemt med min savage med tun potte osv ..
    jeg vil tro den kørte 80 km som den kom fra fribrikken .
    og det er lenge mer end nok til mig det er jo ikke en onrod bil du skal kører om kap med ...og vis det ikke er hurtig nok så køster børste løs ikke meget mer end det anlæg som sider i som std . så jeg vil tro vis du smider 500 mer så har du bl på og så kører den vel hurti over 100 ?? .

men ja du kan rølig købe den vis du ikke kan lide den så vil jeg gerne bytte den for en savage x den er som ny og har kørt 1 littrt tilkøring ..

mvh gomme

• #5   17. jan 2008 For at følge op på brian's indlæg.

Vil du have køreegenskaber, så køb en truggy - Fx. T4, eller lign.

• #6   17. jan 2008 ok fer nok jeg skræv vist også nogle ??? ved km jeg har ikke forstand på el biler ..men ja som du overdrivelse osv men kan da godt se at det nok ikke er helesandheden .

• #7   18. jan 2008 lyder godt det lyder som om der ikke er nogle neketive ting smiley

• #8   18. jan 2008 Eneste negative må være at der ikke er så mange opgraderinger, og at Kyosho er ved at udfase den, så reservedele vil blve en mangelvare på et tidspunkt.

Men ellers fuldt på højde med en E-maxx. RCcaraction lavede en duel mellem de to, for et par år siden, og her blev det også uafgjordt.

• #9   18. jan 2008 ja jeg har faktisk ikke kunnet finde nogen der sælger resevedele på en dansk hjemmeside smiley

• #10   19. jan 2008 Det er det jeg mener, bilen er fin nok, men hvis man ikke kan få reservedele nemt og hurtigt, blvier man hurtigt træt af det.

• #11   19. jan 2008 men man kan på kyoshos hjemmesie så tror jeg køber den aligevel xd

Kommentér på:
ting om Kyosho Twin Force

Annonce