{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.209 visninger | Oprettet:

kyosho samler søges .. {{forumTopicSubject}}

hej ..
jeg ved ikke rigti om det skal under salgs annoscer eller om det er ok at sætte den op her i forum . men admin må jo bede mig flytte den vis det ikke er rigti at skrive den her ....
men som overskriften siger søger jeg en som samler på kyosho nitro biler . jeg ligger inde med en rimlig sjelden kyosho f1 nitro bil . hvad jeg ved om den er ikke det vilde men der er dag en lille historie ..
i år 2004 ud kom kyosho med en rc som er en tro kopi af en ferrari f1 ano 2004 . bilen kom kun som kit . men ikke et helt alm kit . 1 gang i ugen kom der en pakke fra koysho men dele til bilen og hver enklet lille del i denne bil med følger der et lille blad på 8 a4 sider med noget historie omkring f1 og ferrari og en samlevejling med rigite farve fotos ...
jeg har hørt fra en at det skulle have taget 1 år at samle alle dele ..
med til bilen følger der 2 stk karosser . det ene er i lexan som vi kender det fra ander biler . men det andet er lavet i tyk plastik og som samlesæt lige som vi kender det fra plastiksamlesæt ..det i plast er helt klart en shov karos og det andet kan man så kører med ..og igen hver lille del i samlesættet er med det lille blad .

jeg har selv købt det her inde af en gut som hade købt det fra en vend og ingen af de 2 kunde få det til at virke . men det skulle den gører nu jeg har ikke haft den startet pga at den er ubrugt og det vil jeg gerne beholde den som .
det enste der mangler er sender og modtager . desvager da senderen igen er et samle projekt ..og der ved helt unikt ..
jeg vil sælge den vider helst til en som ville værsåtte det og behandle denne bil som den fortjener .
som sagt er den ny og ubrugt . og selv kan jeg ikke nenne at kører med den syntes det er synd fordig at man altid ødelægger noget og her kan det ikke sådan lige skaffes igen

prisen . det ved jeg ikke noget om men den er rimlig billi tilsalg men så skal du også love at passe på den ..
nååja jeg har sef alle hefter og de fylder 2 ringbind helt ud .
jeg bytter gerne .. og vis der er en der ude der kan fortelle noget mer eller vis jeg har sagt noget som ikke passer så hører jeg meget gerne fra dig .

så sider der en samler der ude så er jeg intraseret i en handel har du nogle gamle nitro biler så vil jeg gerne bytte med noget ..da jeg samler gamle nitro biler .

men kom hvad du føler så tager vi den der fra .


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kyosho samler søges ..
Kommentér på:
kyosho samler søges ..

Annonce