{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
254 visninger | Oprettet:

hpi savaga 25 rtr {{forumTopicSubject}}

jeg vil gerne have en savage..
dem der har en kan væl hjælpe mig..

hvad vil den komme til at koste hvis den skulle være køreklar?

altså jeg kommer hjem lader det der skal lades og vil ud og køre..

jeg har hørt nogen snakke om en strømforsyning og lader, hvad går det ud på?

der var ikke njoget der hed det på min nuværne bil..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hpi savaga 25 rtr
  • #1   19. apr 2004 der står

For at bilen er køreklar skal bruges: Glødestarter, tankflaske, brændstof, batterier og lader (strømforsyning).

strømforsyning er i ().. er der en grund til det.. er det en ting m,an ikke behøver at have med..???

• #2   19. apr 2004 der står

For at bilen er køreklar skal bruges: Glødestarter, tankflaske, brændstof, batterier og lader (strømforsyning).

strømforsyning er i ().. er der en grund til det.. er det en ting m,an ikke behøver at have med..???

• #3   19. apr 2004 kig på nettet hvor de har tilbud!!! der er et par stykker i tyskland

• #4   20. apr 2004 elmo det er til at lade servoer og fjernbetjeningen med har jeg lige fået at vide under det link jeg har skrevet det kunnne du evt. tjekke. det står i bunden

• #5   20. apr 2004 Jeg har min til salg inkl lader kik i min profil inkl en ny el camino karosse jeg venter på... kan male den som du vil have den... pris inkl ALT 7500 (ny pris over 10000Kr selv om det meste (næsten alt ) er fra USA.

• #6   20. apr 2004 men med std sender/modtager

• #7   20. apr 2004 jeg syntes 7500 er en tand for meget..
    jeg kan få en hel ny som er køreklar til ca 6000..
    nu skriver du at du har lavet alt muligt ved den.. men det aner jeg ikke en skid om hvad er eller koster..

• #8   21. apr 2004 Kelvins S-25 er opgraderet for flere tusinde kroner, så det er et godt tilbud. Alle modifikationerne kan du læse om på diverse forums, men www.savage-central.com er et rigtig godt sted at starte. Desuden slipper du for at lave alle modifikationerne selv. Hvis du er ny til R/C kan de tvære en fordel. Jeg kan nu godt lide at skrue på ilen selv. Det er en del af sporten jo. Det ser ud til at den Savage har været HELE turen igennem.

• #9   22. apr 2004 venter stadig på en karos fra OMH en El Camino kan male den efter ønske... vis det er.... jeg syntes at 6000kr for en savage25 rtr med lidt fuel et par billige gløderør er dyrt... det er bare min mening... alt udstyr på min inkl savagen er fra usa... mange dele kan ikke købes i dk (endnu) og kunne slet ikke tænke på hvor mange millioner den ville koste i OMH :o)

• #10   22. apr 2004 ps det er inkl en lader og ny gløderørs starter

• #11   22. apr 2004 ja men det er ikke kun fuel og glødestarter der er også oplader/strømforsyning og batterier med hvilket er billligt for 1000 kr oven i

Kommentér på:
hpi savaga 25 rtr

Annonce