{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
663 visninger | Oprettet:

kenneth j
kenneth j
Tilmeldt:
4. jul 2006
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 13

FG Baja. {{forumTopicSubject}}

Hey jeg har købt en FG baja. og den køre sku lækkert nok, indtil en bærearm knækket pga lidt vild kørsel øv smiley
så ville lige høre andre om hvad de har af ting man skal være obs på, og så ville jeg høre om man kan få alu dele til den istedet for de plas dele og hvilke butikker der har div dele....?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  FG Baja.
  • #1   17. feb 2008 servoerne kan du godt skifte også

  • #2   17. feb 2008 Lad vær med at købe alubærearme. Det er dumt... Hvis du laver et voldsomt hop med plastik kan de bøjes lidt, hvorimod alu bugger og er ødelagt.

  • #3   17. feb 2008 ja hvis du køre lidt vildt med den så kan du lige så godt finde nogen andre servoer snart. men jo du kan stort set få alt i alu snart. Men ved ikke helt om der er lavet noget til en baja. Men kig da inde på fg-hobby.dk Der kan ske og være noget.

  • kenneth j
    kenneth j Tilmeldt:
    jul 2006

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 13
    #4   17. feb 2008 nu var det ikke lige med vilje at jeg skulle køre så vildt. smiley
    ok der er ikke andet end de savoer man skal være lidt obs på de har ingen svage ting ?


  • #5   17. feb 2008 man kan købe sig fattig i alt muligt til sådan en bil.

    men det kommer jo an på om du skal bruge bilen meget eller lidt elelr den bare skal stå til pynt på hylden..

    For så kan du opgradere den til det behov du skal bruge den til.


  • kenneth j
    kenneth j Tilmeldt:
    jul 2006

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 13
    #6   17. feb 2008 jeg skal køre bane med den og så ville jeg bare vide om der var noget man skulle være obs på fx at bærearm bag til var lidt svage så kunne man jo købe nogle stykker så man ikke går i stå pga det..

  • #7   17. feb 2008 Jeg har lært at når jeg skal købe noget til min beetle-Så køber jeg en bærearm eller 2 samtidig, så næste gang noget går galt, så har jeg stumpen.
    Du skal holde dig til bærearme og lign i plast, hvis de knækker så er de hurtigt og billigt skiftet, og der sker ikke andre skader. Hvis de er af alu så går de også istykker, men vil som regel også skade bunden og de dele de er skruet fast på-Det er sjovere at skifte en bærearm til ca 100 kr og køre videre, end at bukke en alu bærearm til 400 kr, og så have skadet bunden og forbroen også-Så kan man ikke køre mere den dag!
    Hilsen Niels Erik


Kommentér på:
FG Baja.

Annonce