{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Savage XL motor i Savage X'er
  • #1   28. feb 2008 du river bilen fra hidend det vil vare søndt NEJ gør det da

    Men du skal bare hver opmærksom at den æder mere nitro smiley


  • #2   28. feb 2008 Hvad gør man ikke for lidt more skab smiley jeg tror at hvis man tager en Savage X SS fully loaded med heavy duty gear kasse samt dogbones vil den godt kunne holde til det.

    Det må sgu prøves


  • #3   28. feb 2008 man kan smide en hvilken som helst nitro motor i en savage vel ?
    du skal jo bare modde lidt hist og pist og på med en 17ccm nitro helli motor smiley
    min første nitro bil fik ikke lov at leve mere end 1 måned før jeg smed den største motor jeg kunne opdrive i den. der måtte jeg også modde helt vildt meget. den holdt også kun 20min så var drivlinien kaput.. men det var de sjoveste 20min med den 1:8 nitro rally bil ever smiley


  • #4   28. feb 2008 ang holde til det og savage så kan man lave et modd med cen nemesis eller genesis differ. kan ikke huske hvilken. men det skulle holde en hel del bedre end de hop up differ som fåes til savage.. skal nok smide et link til dig hvis jeg støder på hvor jeg så det igen

  • #5   28. feb 2008 Tro at Monster Mike har nogen differ som kan holde.



  • #6   28. feb 2008 Nope, det kan du desværre ik... Motoren er længere.. Det er også derfor at de har lavet nye længere rammer og bagerste trækaksel til den.. Ca 3cm... Det er præcis samme opbygning som truckzillakitten som du kan få til den.. Dog yder truckzillaen en del mere... Du kan evt tjekke kittet ud på en af mine savager...

Kommentér på:
Savage XL motor i Savage X'er

Annonce