{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
900 visninger | Oprettet:

Hvad pris ville det her ligge i ? {{forumTopicSubject}}

Hey vil lige se hvad pris i siger, da jeg ikke rigtig for noget respons, måske jeg har sat prisen for høj eller for lav ?

i skal sige den pris i mener er fair for :

Hpi sprint RTR
Med :
Motor : GT-3 turbo 17*2T
ESC: Nosram magnum reverse med fail-safe over 10 T
Batteri 3300 Mah
Batteri 3000 Mah
3 sæt helt nye fælge stadig i indpakning
1 sæt fælge med QD dæk (bruges til drift)
1 sæt fælge med Slicks gummi/skum
1 sæt fælge med Drift kit ( morfars)
1 sæt fælge med mønster dæk
Lader som kan lade op til 1000 ma dog skal der købes det stik som skal i lader som så skal passe til batterierne.
1 standart lader
1 stk. servo (victor hawk vh-3810 hi-speed coreless motor)
og så er der nogen plastic dele med.


det var vidst det hele. smiley

Tak for hjælp.



Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • græsklipning 650 kr.
  • Fjern hvepsebo 500 kr.
  • Hækklipning 1.000 kr.
  • Robotplæneklipper fejlfinding 1.030 kr.
  • Rengøring af vægge og lofter ned i grundrens 3.630 kr.
  • Fjerne hvepsebo under udhæng… Kan nåes fra jorden 840 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad pris ville det her ligge i ?
Kommentér på:
Hvad pris ville det her ligge i ?

Annonce