{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  brander efter 10 min kørsel
  • #1   8. mar 2008 tjek om der er modstand i drivlinjen

• #2   8. mar 2008 hvad mener du med det ??? er rimelig ny her indenfor

• #3   8. mar 2008 Tit og ofte er det fordi det overhovedet ikke er lavet til at køre så længe ad gangen...

I "gamle dage", da batterierne var på 1200 mAh kunne man nemt køre en hel opladning, uden at der skete noget, men det var jo så heller ikke andet end 6-8 minutter, sådan en opladning varede. Når man så i dag kan få 10-15 og sommetider 20 munutters køretid ud af et batteri, er det ikke særlig underligt at tingene bliver varme..

Det er også værd at huske på at tunmotorer, (specielt de halvdyre) tit er lavet til løbsbrug, og da et løb jo varer omkring 5 minutter, ja så er motorerne beregnede til at køre i måske 6 minutter, og ikke hverken 10 eller 15 minutter, da de så løber varme..

Ligeldes er der mange tunmotorer, der faktisk kun er beregnede til at løbe 1 vej, og bør derfor ikke bruges med regulatorer med bak.. man bakker nemlig IKKE i løb..

Mht. modstand i drivlinien.. Pil dit motortandhjul af, og tjek at aksler og det hele løber let og ubesværet, uden at binde.. Er der noget, der går for stramt, så find ud af hvorfor, og få det til at løbe let..

Husk også at man gearer et par tænder ned, når man sætter en hurtigere motor i, da tunmotorer ikke har samme bundtræk og "torque" som en std. motor, (medmindre man selvfølgelig KØBER en direkte torque-orienteret motor", og det manglende bundtræk i en tunmotor gør at man skal geare et par tænder ned, for at undgå overdreven varmeudvikling

• #5   8. mar 2008 tak for hjælpen...... jeg tager alle råd til mig og prøver alt der er blevet oplyst

• #6   8. mar 2008 Mathias B: Det hedder kvadrat. forkortet mm2.

Kommentér på:
brander efter 10 min kørsel

Annonce