11T vs 18T motor til yokomo drifter? {{forumTopicSubject}}
Jeps jeg skal have en motor og esc til min yokomo drifter.
Jeg har fundet ud af at børsteløs er ikke er godt da der er en lille forsinkelse på dem.
Jeg har så fundet frem til de her nok er gode. Men hvad er forskellen på en "normal" motor og en "drift" motor?
Og hvilken ville i vælge af de 2 til min yokomo?
Team Orion Drift machine 11T
(link fjernet)
Team Orion Drift machine 18T
(link fjernet)
Regulator skulle så nok være denne.
Speed2star Modified (8T)
(link fjernet)
Men kan man ikke få en regulator der både kan tage normale motore og børsteløse motore og normale batterier og lipo batterier? (til en overkommelig pris)
Grunden til jeg godt vil have regulatoren til at kunne køre med børsteløs motor er så kan jeg bruge den til nogle af de andre "normale" el biler jeg har.
På forhånd tak.
jul 2006
Følger: 4 Følgere: 3 RC-enheder: 2 Emner: 19 Svar: 123
Så er det vel sværre at drifte hvis man skal have hurtig respons...
Det var noget andet hvis det ikke drift så havde jeg valgt brushless
Mvh Rasmus
sep 2004
Følger: 115 Følgere: 113 RC-enheder: 20 Emner: 12 Svar: 1.353
Jeg vil mene, rasmus, at 18T'en skulle være rigeligt til at drifte med, altefter hvilke dæk du bruger. Bruger du yokomos egne, og kører du på fin asfalt, så skulle den nok kunne stå distancen rigeligt´.
jul 2006
Følger: 4 Følgere: 3 RC-enheder: 2 Emner: 19 Svar: 123
Jeg skal køre på asfalt/beton/fliser... Og dæk der bruger jeg dem der fuldte med (yokomos egne) ellers køber jeg nogle andre hvis der findes bedre
Men du siger 18T er rigeligt. Ville en 11T så være for meget? For det gør ikke noget at jeg også lige kunne tage nogle normale dæk på og drøne lidt rundt (og der kan man jo næsten ikke få fart nok heh)
Mvh Rasmus
sep 2004
Følger: 115 Følgere: 113 RC-enheder: 20 Emner: 12 Svar: 1.353
Det er så på den anden side naturligvis nemmere at trykke mindre hårdt når du drifter hvis du vil have poweren til gaderace.
11T vs 18T motor til yokomo drifter?