{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
422 visninger | Oprettet:

ny model {{forumTopicSubject}}

nååå.... så røg min calmato 40 sports i jorden efter et godt hit i en mid air collision smiley det så vold fedt ud, men det koster jo desværre en model når sådan noget sker...

det var min 1. flyver, og den var sådan til hyggeflyvning, og nu kunne jeg godt bruge lidt inspiration, den skal være til en 40 motor eller en ~60-70 firtakt og den skal være over 150cm i spæn, kigger på cmpro's cessna 182 da den har flaps, og det ser lidt godt ud... er der ellers nogle der har forslag?

3D fly er pt udelukket og det samme med "hurtig" modeller da jeg har disse 2 ting

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ny model
  • #1   5. apr 2008 det jeg mener med 1. flyver, er at det IKKE var min første flyver, men den flyver der står nummer 1 på listen når jeg skal flyve

• #2   5. apr 2008 tror du ikke en 182 vil blive lidt kedelig i længden, hvis det er nummer et, den kan jo ikke meget andet end at flyve frem og tilbage, lidt rul, og et loop, og så er det jo slut,

Hvad med noget extra 300 eller edge eller ligende, det kan jo bruges til det meste, selv har jeg en fasination, som flyver nummer 1. har en ny Extra 300 der ligger klar når fasinationen ikke kan mere. det er bare min mening.. : )

• #3   5. apr 2008 ved godt hvad du mener, har en acromaster, og den kommer til at lave alt det hardcore, kigger lidt på den her http://dantech-hobby.dk/super_chipmunk_52-p-1012.html den er lidt mere sporty end en 182... calmatoen kunne kun snap rulle og inverted, den der skulle kunne knife edge og full loop

Kommentér på:
ny model

Annonce