{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
728 visninger | Oprettet:

www.b-p-p.com - Dårligt {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg har 2 gange handlet der.

1 gang kom de bestilte ting. Dov 1 måned for sent.

Nr. 2 gang. Det var for et halvt år siden.
Bestilte 2 motor. Efter et godt stykke tid. Så skrev jeg og spurte hvor de blev af.
De var åbenbart blevet væk i posten.
Han sendte en ny.
Den nye blev også væk. Men den dokkede så op sener. Og der blev den sendt tilbage til forhandleren.
Han sendte så en ny. Den kom heller ikke frem da modtageren (mig) adresse ikke var korrekt. Jeg ringede til usps som fragtede den. Han havde sendt den til Afrika og så med det bynavn jeg bor under. Logisk det ikke ligger i Afrika.
Han skulle så sende en ny pakke.
Men så havde han åbenbart ikke flere af de motor jeg havde bestilt. (mytisk da han jo havde fået pakkerne retur)
Så jeg måtte få en gratis motor med.
Så skulle jeg have 3 motor.
Jeg skrev så at jeg også godt ville have nogen pinin gear med. Det var i orden med ham.
Han sendte pakken. Den blev taget af tolden. Så måtte jeg vente længe på han lavede en fakture på pakkens indhold. Da jeg fik den stod der bare 22$ og intet om hvad der var i. Jeg skulle jo bruge en ny fakture da han jo sendte andre mærked motor.
Så nu har jeg betalt told, og i dag modtaget min pakke.
Nu åbner jeg den så og ser at der ligger 1 motor i. Og 3 esc.
Damm. Aner ikke hvorfor søren han har sendt mig esc. For jeg har slet ikke bestilt nogen esc. Men tilgengæld motor.
Så efter et halvt år og 50 mail. Så modtager jeg 1 motor som jeg jeg har bestilt da han ikek havde flere af de andre.
og så 3 esv som jeg aldrig har bestilt.

Så nu må jeg igen skrive til ham hvor mine vare bliver af.
Det skal siges at fra jeg bestilte min ordre og til nu. Der er gået over ½ år.
Det er simpelhen alt for dårligt.

Bare et godt råd til jer andre.
Køb et andet sted.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  www.b-p-p.com - Dårligt
  • #2   11. apr 2008 Jeg har en del gange handlet der uden problemer.
    Men jeg har også været udsat for det du beskriver der.

    Et godt fif er at skrive til dem og bede om tracking nr.
    Jeg er ret sikker på at de ikke gider bøvle i det mange gange og så får man en sang fra de varme lande.
    En af mine pakker har sjovt nok været sendt til afrika også.


  • #3   11. apr 2008 Jeg har flere gange også spurgt direkte efter track nr. og først den 4-6 mail svarede han på det. Og der fandt jeg så ud af pakken var sendt til Afrika via usps.

    Og har erfaret man ikke må stille 2 eller flere spørgsmål i samme mail. For så for man et svar om hvordan græsset groér.

    De er flinke og hurtige til at svare på mail. Desværre kan man bare ikke bruge det de skriver til noget som helst.


  • #4   11. apr 2008 Jeg har dem mistænkt for at give en et forkert Tracking nr. bare for at lukke munden på en.

  • #5   11. apr 2008 sjovt jeg bliver ved med at få pakker derfra jeg ikke har bestilt smiley

  • #6   11. apr 2008 ej det er gas. men jeg har to gange droppet at bestille derfra pga jeg ved kim har probs med dem så tør heller ikke lade mig friste mere

  • #7   11. apr 2008 Jeg mangler stadigt de 2 ud af 3 metal diff sæt jeg bestilte til MLST

  • #8   21. apr 2008 Bestilte for 5 måneder siden, refferencerne i min mail hover sig op, og der sker INTET!

    INGEN BESTILLING DER FRA smiley


  • #9   21. apr 2008 Den sidste mail jeg fik fra ham, stod der at han havde sendt mine ting med 3 pakker. Mytisk mytisk.

  • #10   21. apr 2008 Jeg har idag skrevet en mail til ham om at jeg er ked af at jeg tidligere har anbefalet folk at handle der over, og at han får meget dårlig omtale på diverse forums i DK.

    Og at han stadigt skylder mig 2 diff. sæt til MLST.


  • #11   22. apr 2008 Jeg har tidligere haft god kontakt med ham.
    Og har i den forbindelse også fået en god feed back.

    Han bad mig citere ham på noget af det han skrev, og hjælpe med at lave en liste over dem jeg vidste manglede noget, så må vi se om det så kommer, så hvis i mangler vare der over fra så send venligst en mail til rc#fj-hobby.dk # udskiftes til @ hvor i skriver ordre nr. og hvad det er der ikke er dukket op, og om i er blevet trukket på jeres kreditkort for varene eller ej.

    Det skal helst være på engelsk eller bare listet op, så jeg ikke skal side og oversætte mails.


  • #12   22. apr 2008 Citatet han gerne ville have at jeg vidresendte.

    Hello Flemming, we are just going through a rough time right now. I have had some personal issues come up that has not allowed me to manage the shop as I normally would and many shipments have gone missing or not shipped when I was told they were by our shipping dept. I take fully respons

    We are not here to take anyones money or rip anyone off. I will make sure that all customers get their products or credit back no matter what.

    What I need is about another week to get things setteled here, then I would appreciate it if you could help us with any customers that you know of that are still missing products so I can take care of them.



  • #13   22. apr 2008 Husk hvis i sender en sådan mail til mig, at i skriver jeres helt korrekte internationale adresse i mailen, så han i samme omgang har mulighed for at rette op på det hvis det er i forbindelse med at skrive adressen over på fragt papirene, at det går galt.

  • #14   23. apr 2008 Damen er ikke hjemme. Så har ikke mulighed for at læse hvad du har skrevet på engelsk.

    Sådan noget sludre har han også skrevet til mig. At jeg skulle liste op hvad jeg manglede, og bla bla bla. Det eneste det gør godt for. Det er for at han kan trække tiden ud.

    Det er så seriøse dårlige undskyldninger han kommer med.

    Og oplever jeg skal sende den samme mail 3 gange af 3 forskellige dage, for jeg for svar.
    Sikke en service.


Kommentér på:
www.b-p-p.com - Dårligt

Annonce