476 visninger
|
Oprettet:
Ny 1/10 buggy {{forumTopicSubject}}
Hey rcg (:
Tror jeg skal hvae en el buggy nu hvor det er sommer men ved ik hvilken hælder mest til en associatet b4 eller b44 men der er jo også hotbodies d4 eller kyshos zx 5 Det skal være en der dur til udendørs bane derfor er jeg ikk sikker på de 2 kulfiber biler men viller gerne høre lidt for eksperterne
Mvh Niklas
sep 2006
Følger: 17 Følgere: 16 RC-enheder: 3 Emner: 49 Svar: 156
sep 2007
Følger: 12 Følgere: 11 RC-enheder: 6 Emner: 12 Svar: 194
Hvis jeg var dig ville jeg vælge B4'eren, da du allerede har en Asso.. Da du så fx. kan bruge værktøjet derfra, skruer og andet..
maj 2004
Følger: 54 Følgere: 59 RC-enheder: 10 Emner: 60 Svar: 570
Jeg har jo som bekendt både en B4 og en T4.. og så har jeg sågar en B44 på vej hjem
B4: Nem at sætte op, Mange der kører med den, Nem at få reservedele til, Holder til en del, middelsvær at køre med.
T4: Nem at sætte op, rimelig nem at få reservedele til, Få kører med den, Holder til en del, middelsvær at køre med, Ingen konkurrenceklasse i Danmark PT.
B44: Tja har ingen erfaringener endnu men, Nemere at styre en 4wd, Der er 2 differ der skal renoveres, svær at sætte op, Der bruges typisk vildere motor hvilket er hårdere mod materialet, bruger mere dæk, Svær at få fat i, Flere og flere kører med den, Vandt overlegent VM i sommers på alle 3 pladser på podiet.
Men har du tænkt dig at køre konkurrence ?
sep 2006
Følger: 17 Følgere: 16 RC-enheder: 3 Emner: 49 Svar: 156
Ny 1/10 buggy