{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.360 visninger | Oprettet:

handikap vendlig rc park ...jjjeerrrrr {{forumTopicSubject}}

hej rc gal ..
lige som mig selv ved jeg at der også er ander rc nøder som sider i kørstol . og til jer som ikke har prøvet det i skulle nesten prøve at sætte jer på en stol nede ved siden af banen og kører en runde . det er sku ikke nemt tro mig ...

men nu kommer den endlig en handikapvendlig rc park . ja det lyder nesten for godt til at værer sandt . men den er sxx god nok og så endag midt i jyland . hvor stor dele af og jyder kan komme hen på rimlit kørtid . FEDT ....
jeg har været inde og kikke på deres hjemme side og den er god nok der er en flok der vil prøve at åbne en rc park ikke minder ..vis alt går efter planen så kommer der on rod nitro el og benzin biler + offroad el nitro og benzin biler + tæppe bane indørs 1 til 10 el onrod + 1til 10 og 1 til 8 el offrod .. og vis det kommer til at virke så er der mulighed for flyveplas til helli og flyver ...og for det ikke kunde værer riglig så er der også muligheder for sø til div både ....
det kræver kun at folk gider bruge de små kroner det koster at komme ud på en rigti bane hvor rc bliver 1000 gange feder end pplassen og grusgraven ...

det hele kommer til at ligge i vejen . og der kommer kørstols lifter på kørtårne så kan jeg endlig komme op til jer ander og se banen og iser svingene det bliver sku for godt .
jeg kan kun anbefale folk at stytte dette projekt det kunde simpel hen blive et rc paredig . og få min fra banen ligger der en hytte og tælt plas + stor idratas an læg så skulle man komme lanfvejs fra kan man over natte i hytte eller tælt og så bare købe et dags kort til bane anlæget ..det bliver sku sjovt jeg håber virklig at det vil lykkes og at sådan et anlæg ville kunde stå ferdig om 1-3år midt i jyland ...håber vi ses der ude rc er nu sjovest på en bane og sammen med ander lige sinde..

tjek det hele ud på www.vejenrc.dk ...vist nok øøøø pokres jeg tjekker lige ard hi hi

mvh gomme


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  handikap vendlig rc park ...jjjeerrrrr
Kommentér på:
handikap vendlig rc park ...jjjeerrrrr

Annonce