pimp my LST ! {{forumTopicSubject}}
Jeg har et par kammerater som vil til at invistere i nye RC biler, og nu vil jeg også have nyt legetøj
Jeg har min LST liggende, der som sådan ikke fejler noget bortset fra et par små dele som lige skal rettes til...
Men nu hvor de andre vil til at bestille, overvejer jeg at købe en LST2. Den har mange små forbedringer over min den gamle version og selvfølgelig en støre motor!
Jeg har allerede masser af reservedele og kunne jo bare tage fra den gamle LST hvis det skulle blive nødvendigt, så alt i alt fin ide...
Men så kom jeg til at tænke på at det måske ville være endnu sjovere at udbygge min nuverende, altså ny Motor, Udstødning, Dæk, alu arms og opgradere nogle dele til LST2 typen...
Jeg har aller udskiftet hele moteren på en RC bil før og er lidt i tvivl om hvad der passer sammen osv...
Hvis I havde 4k kr at lege med, hvordan ville i så udbygge sådan en LST"1" ?
Eller skal der flere penge i puljen ?
okt 2004
Følger: 276 Følgere: 265 RC-enheder: 3 Emner: 300 Svar: 2.621
sep 2004
Følger: 2 Følgere: 1 RC-enheder: 1 Emner: 31 Svar: 93
Ville være nice med nogle links til deres sites eller lignende.
Hvad ville I foreslå af Motor til sådan en LST ?
apr 2004
Følger: 54 Følgere: 76 RC-enheder: 105 Emner: 78 Svar: 1.604
Køb evt. dette.
(link fjernet)
Så er du lidt af vejen, og så måske LST2 pipen.
Jeg har købt min Aftershock ved Amain, og det fungerede fint, og ok service. Jeg har dog solgt motoren og konverterer den til brushless inden for 1 måneds tid.
sep 2004
Syntes ikke det set giver noget specielt... kun "New inside secondary gear cover" jeg ville være intereseret i derfra...
Mest af alt throttle armene som er monteret på servoen som iritere mig. "langt bedre på LST2eren"...
Først og fremmest skal jeg have fundet den rette motor, fx en:
SURE FIRE .32
eller
Mach .26
Kom med jeres bud!
Og så skal jeg have hittet en god clutch
apr 2004
Følger: 54 Følgere: 76 RC-enheder: 105 Emner: 78 Svar: 1.604
http://hdrcvideos.com/forums/index.php
sep 2004
Motoren bliver så en Picco .28 P3 sammen med Tuned Pipe: OFNA 086 !
Er der nogle råd for hvilken Clutch man skal have til sådan en fætter, evt bare standard LST clutch?
pimp my LST !