{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
559 visninger | Oprettet:

køb af rc {{forumTopicSubject}}

Jeg har købt en tt-01 af en her inde der stod jeg fik en rtr bil manglede kun krystaller fair nok jeg køber den og sætter krystaller i den duer ikke så ser jeg om det er modtagern det er det ikke så er det fartregulatorn der er brændt af !
jeg skriver til ham at bilen ikke kan køre og jeg vil godt have nogle penge til min en ny fartregulator men så siger han at ahn tjekkede den inden han sendte den og der virkede den !

er det mig eller ham der skal betale en ny fartregulator ?
ville lige høre jer inden jeg gør mere ud af det !!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  køb af rc
  • #1   30. apr 2008 Det skal være sikkert at handle på internettet og hvis det ikke er sikkert så skal man nedlægge anoncerne!

    Men du skulle jo også havet været 110% på den virkede, f.eks kunne han havet taget et videoklip med den.

    Men hvis han siger den er RTR så skal den selvfølgelig virker 110%.
    Så det er ham der skal erstatte den, andet er der ikke og sige...



    M.v.H Dead Soldier!


  • #2   30. apr 2008 tak

  • #3   1. maj 2008 hej ...
    jeg står selv med det samme problem . jeg har været så dum at hjælpe en fyr med at få en rigti fin bil .
    jeg har byttet en 99% ny hpi hellfier med 2 EL biler 1 stk hpi fierstorm og en godt brugt as buggy . jeg ved godt at det er et dårligt bytte for mig . men jeg ville hjælpe manden i gang med rc og derfor gik jeg med til at bytte ....
    men det visersig så at escen er ståget af på den ene bil .
    jeg har sef sagt det til manden men han siger at han hade skrævet i annoscen at bilen var i stykker ..nu er annoscen sef væk og jeg har arldig læst den pga at jeg snakkede med ham og vi aftalte hvordan og hvad osv

    jeg mener sef at han burte komme med en ny rigolator eller nogle kroner så skal jeg gerne selv finde en esc som viker ..

    men has siger at hans nye hpi ikke viker så han har også en bil som ikke dur . men da han kørte her fra virkede den 100% han var med til at sætte en sprit ny motor på og vi tjekkede den inden han kørte her fra ..
    og alt virkede og de neste par dage snakkede vi sammen over msn og alt vær ok . indtil 3 dagen hvor han skræv at der var noget galt med den ene servor ...men den virkede hos mig og hos ham i 2-3 dage så kan jeg vel ikke gører for at den ikke viker efter 3 dage
    men han mener åbenbart at når hans ikke viker så kan det gå lige op med den esc som ikke virkede fra starten ...

    så føler man sig sku lidt våd på ryggen ...er det sådan man takker for hjælpen i dag .


  • #4   1. maj 2008 desværre tror ikke du kan gøre noget ved det

  • #5   1. maj 2008 ellers tag et smut hen til ham og vis ham lortet ikke virker og så få ham til at give nogen penge

  • #6   1. maj 2008 han bor i sønderjylland og jeg bor i københavn

Kommentér på:
køb af rc

Annonce