{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  RC18B
  • #1   10. maj 2008 Der stå RTR så det vil jeg mende smiley

• #2   10. maj 2008 det er vidst rtr modellen, hvor du kun mangler 8 batterier til kontrollen smiley

Ved ikke lige rigtigt med laderen, du skal jo tænke på du køber i USA, så det er da muligt at stikket på laderen er til en amerikansk stik kontakt ..
    (det kun lige noget jeg kom til at tænkte på, ved det ikke)

• #3   10. maj 2008 Der mangler med sikkerhed kun 8 AA batterier. RcMart ligger i Hong Kong, som ikke er en del af USA (endnu)

Hvilke stik og hvor mange vold de kører med aner jeg ikke, men jeg har fået et par biler fra Kina, og de passede i min stikkontalt. Men, men... du bliver alligevel hurtigt træt af den medfølgende lader som er laaaanggsom, så den kan du lige så godt afskrive fra starten. Til gengæld er det er fornuftigt batteri der følger med

Overvej om ikke RC18T er et bedre valg. Der er en smule mere frihøjde.... som dog alligevel ikke er enorm. Hvis du skal køre udenfor og på andet en en hård overflade ville jeg vælge en RC18T eller RC18MT.

Hvis du skal køre på jord eller sand, kan et DP Gear Cover klart anbefales. Det kan købes hos www.thetoyz.com og er alle pengene værd. Et DP Drag Link, er også en god ivestering. Bortset fra de par ting er bilen bulletproof som den er. Den kan tåle en hulens masse tæsk, og er klar til mere.

Jeg har mishandlet mine groft, og det eneste jeg har knaldet er en servo. Der er nu monteret en 1:10 servo og det fungerer glimrende, og så slipper man for servo saveren som er det sidste svage punkt i bilen.

Kommentér på:
RC18B

Annonce