740 visninger
|
Oprettet:
Gode steder at handle Rc parts online {{forumTopicSubject}}
Hey
Laver lige en tråd hvor der kan gives lidt anmeldelser af gode og dårlige steder at handle
Er der nogen af jer der kender : RC Planet https://www.rcplanet.com/default.asp
Er de gode og leverings stabile ???
sep 2004
Følger: 115 Følgere: 113 RC-enheder: 20 Emner: 12 Svar: 1.353
Men bruger generelt kun udenlandske forhandlere når det er varer som er svært tilgængelige, eller helt utilgængelige i DK.
jan 2008
Følger: 19 Følgere: 18 RC-enheder: 2 Emner: 34 Svar: 529
de er meget gode..!
dec 2004
Følger: 14 Følgere: 33 RC-enheder: 19 Emner: 102 Svar: 2.160
(link fjernet)
www.f-zonen.dk
det kommer an på hvilken bil man har
min T4 købte jeg hos
www.amainhobbies.com
nov 2007
Følger: 12 Følgere: 10 RC-enheder: 1 Emner: 46 Svar: 197
nov 2007
Følger: 12 Følgere: 10 RC-enheder: 1 Emner: 46 Svar: 197
Præcis.. Det er fandeme irriterende mand! Men ja, sådan er det - selvom man blivet taget i tolden, så er det stadig billigt :o)
apr 2004
Følger: 54 Følgere: 76 RC-enheder: 105 Emner: 78 Svar: 1.604
www.rc-monster.com = simply the best, 1. klasses service, fede produkter og levering inden for 3 - 5 dage.
www.amainhobbies.com = Super pålidelige, billigere end Tower og hurtig levering.
www.finedesignrc.com = Ok pålidelig, dårlig til at svare mail, men tager altid telefonen (husk han er 6 timer bagud ift. vores tid), super fede produkter, men lidt langsom levering.
De er alle i USA.
www.gpracing.de = Hold jer fra dem, de har godt nok nogle fede produkter, men det jeg bestilte leverede de halvdelen af + noget forkert, som jeg endnu ikke har fået byttet, og et er vel et par måneder siden. Han svarer dog jævnligt mine rykkermails, men alligevel ikke et sted jeg gider handle igen.
Gode steder at handle Rc parts online