{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
438 visninger | Oprettet:

Overvejer dette køb: {{forumTopicSubject}}

Overvejer kraftigt at købe mig en brugt CEN Genesis fra 2004. (Da jeg kan få den oki billigt).

Men vil lige høre jeres mening om denne bil?

Og er der noget man skal være på vagt overfor ved den?

Kan sige at diff'ene er udskiftet til nogle kraftigere.

Gode råd, erfaringer osv. Modtages med glæde smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Overvejer dette køb:
  • #1   2. jun 2008 Altså, jeg ved at der er mange der siger at den er ok.

Men jeg ville ikke turde løbe an på en Genesis, de har fået meget udskæld over dårlig holdbarhed igennem tiden, og den der må være model 1, og de er vel nået til odel 6-8 stykker, grundet fejlrettelser under vejs.

• #2   2. jun 2008 tja har også hørt meget skidt om dem, men løber jo lidt an på hvem der er købere lidt ligesom ham der købte flemmings mta4 eller hvad det var for en.. alt kan jo smadres hvis man ikke tænker sig om. en savage kan også krølles! dog ved jeg at mange af dele fra den bruges til at lave en savage endnu mere holdbar, eksempelvis findes der modds hvor man få genesis/nemesis differ over i sin savage..
    synes klart nemesis og genesis ser alt for onde ud pga de er så store. ville være sjovt at se den nye savage xl ved siden af dem til sammenligning.. hvis du køber så skild den ad og gå den efter, evt ind på et udelandsk forum hvor der er nogle der har dem og nogle tricks ang dem.

• #3   2. jun 2008 Nogle få er gode men har langt det meste hørt de er mandags biler
    Jeg havde en kammi hvor ham og hans makker købte en hver den ene kørte uden problemer eller gik i stykker mens den hans makker købte den gik istykker fra dag 1 både under tilkøring osv.
    De kørte dem til på samme tid og på samme måde.

Men du kan jo være heldig at det er en miduges bil som køre godt, personligt ville jeg ikke købe en genesis fra 2004 med mindre jeg fik den får nogle få hundrede kroner jeg ville ikke betale over 500 Kr. for den

Men som altid der er lige så mange meninger som der er folk.

• #4   2. jun 2008 Tak for jeres svar smiley

Men de fejl der måtte være på en 2004 model, kan vel rettes op, så den bliver holdbar?

• #5   2. jun 2008 En anden ting..

Hvordan er den med topfart / acceleration i forhold til f.eks. en Tamiya TNX (3.0 ccm)? - Har nemlig sådan en nu.

Tænker på, at godt nok har den en meget større motor, men selve bilen er jo også meget større og tungere. - Er den stadig lige så kvik, og kan den gå bagover? smiley

• #6   2. jun 2008 Jeg afskrev CEN som potentiel interssant efter flere af mine kammier og bekendte kun havde problemer med deres modeller kender kun ham den ene som ikke har haft problemer med deres CEN...

• #7   3. jun 2008 jeg kender kun 3 der har haft gennesis, og de har alle haft problemer med dem.

• #8   20. okt 2008 jeg har ikke noget med mine jeg har den nye og den gamle model køre som de skal

Kommentér på:
Overvejer dette køb:

Annonce