{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forslag til Anmeldelses side domæne
  • #1   11. dec 2004 Casper Rasmussen---Først og fremmest syntes jeg du skulle tage og ryde lidt op i de mange super skod anmeldelser der findes på din side...!!!
    Eks. har der alt for længe ligget 3 anmeldelser af en dodge ram 3500 hvor der ikke står en fløjtende fis eller når folk fortæller om at de har slidt deres dæk helt ned, og derefter sat tegnestifter igennem dækkene!!! Det er nemlig ligegyldig info, det er jo selve bilen eller andet tilhørende udstyr der skal vuderes (ikke tegnestifterne)..!!!
    Det er også noget tis når folk Eks. skriver " subaru (tamiya)"! fordi at det ikke er karossen der bliver anmeldt (eller er det!!!???!!!). Hvad jeg ved har tamiya mere end 3 subaru karosser placeret på 5 forskellige chassier, derfor er det misvisende at skrive sådan (subaru (tamiya))! I stedet burde man Eks. skrive "tamiya tb-01 (subaru impreza), så ved man nemlig præcis hvilken bil der blive skrevet om ...!!!
    Du burde nok også redigere i folks indlæg når de laver seriøse stavefejl, der gør det svært at læse/forstå meningen med det der bliver skrevet...!!!

Når du har gjort det syntes jeg det er tid til at tænke over hvad siden skal hedder!!!

Det var bare det jeg ville sige, hej..

• #2   11. dec 2004 Kan godt se hvad du mener Peter K. Folk er virkelig dårlige til og skrive anmeldelser. Og har været igang med og rette en masse før.

• #3   11. dec 2004 Så er det jo bare at forsætte med det, så skal det nok blive en fed side smiley jeg tror også at folk automatisk laver bedre anmeldelser når det kun er gode anmeldelser på siden (det må vi da håbe)!!!
    Jeg har forresten selv lavet en anmeldelse, den hedder tamiya tt-01.

• #4   11. dec 2004 Ja det er sq lige gyldigt at anmelde en nikko, man ved hvordan de kører!!!

Kommentér på:
Forslag til Anmeldelses side domæne

Annonce