{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
425 visninger | Oprettet:

Hmmm... {{forumTopicSubject}}

Hvordan bedømmer man egentlig når man afgiver sin stemme ved en "udfordring".

Har selv en kørende her http://www.rcgalleri.dk/html/gal_udfordringer_vis.asp?challengeID=36098&LinkMode=MyCurrent&formsort=

Jeg forstår bare ikke, hvordan jeg kan være bagud når min "modstanders" første 9 billeder blot er af karossen???.... Måske er det bare mig, jeg ved det ikke....men gad vide hvad folk egentlig bedømmer efter????

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hmmm...
  • #1   26. jun 2008 Det kunne jo være fordi at hans er fyldt med alu og din ikke har nogen "vilde" opgraderinger på..

• #2   26. jun 2008 Ja hans første er af karossen og dine sidste er af karossen, så der står I vist lige. Men hans er til gengæld hele bilen fra forskellige sider, og så i naturen - det er jo federe end op af en mur f.eks.!!
    Men hvad folk ellers kigger på er meget forskelligt!! Og en fair kamp er sjælden at finde. For skal en kamp ikke være mellem to delvis lignende biler - for hvordan skulle man ellers kunne sammenligne!!??
    Jeg har og vil ikke stemme på jeres biler, men synes umiddelbart det er en fair lige kamp, selvom det er forskellige i går op i.

Kommentér på:
Hmmm...

Annonce