{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jato 3.3 ikke på baghjul
  • #1   30. jun 2008 Jeps, den er kørt til og jeg mener den er indstillet. En smule røg ud af udstødningen, fint optræk, god lyd og høj topfart.

• #2   30. jun 2008 Er der slipperclutch på en jato?
    i såfald skal den strammes smiley

• #3   24. aug 2008 prøv at juster din udstødning så der er ca 1 mm mere i mellem udstødningen og forrøret og juster den igen på blandingsskruen... prøv evt også at juster din kobling så den skal have lidt flere omdrejninger før den tager ved.. HUSK at hvis du køre met et Jato 3,3 orginalt luftfilter skal den renses jevnligt.. jeg renser den hver gang jeg her kørt en halv tank ( onroad ) og hver halve tank offroad..

At juster din udstødningslængde har maget at sige.. kort = flere omdrejmimger og lang = mere moment.. men hvs du finder en god balance i mallem rundtræk og topfart skal du ikke være banke for at den mister gejsten til at køre de 105 km/t som lovet fra frabrikken.. du skal bare justere din kaburator ordenligt.

min egen jato køre 115 km/t og kan nemt gå på baghjul.. selv når man starter blødt op, men når så den sætter i anden gear går den på baghjul.

Kommentér på:
Jato 3.3 ikke på baghjul

Annonce