{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
238 visninger | Oprettet:

RCG's stemme system... {{forumTopicSubject}}

Dette indlæg vil nok bringe lidt uro på galleri'et, men jeg ville godt vide hvor mange andre, der heller ikke er tilfreds med stemme systemet her på siden...

Min personlige mening er at der skal rydes af vejen...
Jeg mener, altså, vi har rig mulighed for at komme med kommentarer, som i længden støder knap så mange...

Synes slet ikke at stemme systemet skulle eksistere herinde...

Er der andre der deler samme holdning som mig til dette emne, så vil jeg gerne høre fra jer....

--
Rone Scholz-Nielsen
Team Rex-X
www.teamrex-x.dk

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  RCG's stemme system...
  • #1   16. dec 2004 HØRT.

Systemet er ubrugeligt.

• #2   16. dec 2004 Re: Thomas H

Dejligt med hurtig positiv respons.. smiley

Ville ønske at en flertallig stemme kunne få det system væk fra RC Galleri...

--
    Rone Scholz-Nielsen
    Team Rex-X
    www.teamrex-x.dk

• #3   16. dec 2004 Det gør ingen gavn. Næsten alle giver jo bare 7 til højre og venstre.
    Behold evt. udfordringerne, men skrot resten.
    Som du selv siger, så er der rig muliged for at fortælle folk hvad man syntes om deres bil via kommentarerne.

• #4   16. dec 2004 Stemme systemet har ikke noget med et galleri og gøre efter min mening. Det eneste det er til er og blive uvenner over! Kommentar system er så fint, som det kan blive, og bliver brugt mange gange dagligt, så efter min mening skal Stemme systemet væk. Tror bare ikke RCgalleri.dk's webmaster gider og fjerne, da det er meget som skal fjernes!

• #5   16. dec 2004 Synes også det er noget skod. Jeg er også holdt op med at stemme for længst og jeg sletter de stemmer der kommer på mine biler. Stemmesystemet er egentligt godt nok, men det er folks holdning den er gal med.
    Langt de fleste stemmer er 5 eller 7-taller, hvor det efter min mening burde være 3-taller, som jo er middel??! -og derfor burde passe på alle de standard biler der er herinde, El som Nitro.

• #6   16. dec 2004 Synes heller ikke rigtig at det gør noget godt. Der er ingen der stemmer særlig seriøst. Tag f.x min nye rex, den er 100% som den kom fra fabrikken, man alligevel kan jeg få 8 ud 10 stemmer som et 7 tal hvor de to andre er 4 og 5. Synes selv den er til højst 2 stykker men man ser efterhånden meget få der stemmer seriøst, der bliver bare stemt så folk ikke bliver sure over den ene gav en 7 så vil han også have 7. Så jeg er klart tilhænger af afskaffelse af stemmesystemet, det skaber ikke andet end problemer efterhånden.

• #7   16. dec 2004 det skal ud!

faldt over en bruger (nævner ikke navne!) hvor 99% varr 7 tal. og en 1% 5tal... og det var altså 500 7 taller! :S

galt!

ud med stemmesystemet!

• #8   16. dec 2004 Jeg er helt enig i, at det skal væk. Det bliver ikke anvendt på den tiltænkte måde, har jeg ret hurtigt erfaret. Hvis ikke galleriets webmaster vil fjerne det, kan vi jo bare lade være med at bruge det. Et eksempel jeg selv vil efterleve fremover.

• #9   16. dec 2004 2tal enighed herfra

• #10   16. dec 2004 skrot lortet! jeg har snart set mange der bliver sure over 5 tal!? :S

Kommentér på:
RCG's stemme system...

Annonce