{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
728 visninger | Oprettet:

Stefan B
Stefan B
Tilmeldt:
5. apr 2008
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 4

HBX's nye Xmissile Brushless {{forumTopicSubject}}

Hejsa,

Der er lige kommet en ny HBX off-roader inde på Morfars.dk ved navn "Xmissile Brushless":
http://www.morfars.dk/rc/xmissile-brushless-p-3908.html

Har kigget lidt på den, og den ser ret fornugtig ud. Og da jeg har haft meget glæde af min Bonzer, så kunne dette her jo være en passende upgrade, uden at gå helt væk fra "HBX off-road"-stilen.

Hvad er jeres mening? Nogen der har erfaring med den?

Mvh
Stefan


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HBX's nye Xmissile Brushless
  • #1   20. jul 2008 lytter lige med den ser sppændene ud smiley

  • #2   20. jul 2008 jeg syntes det chassi ser meget bekendt ud
    jeg tror faktisk at den er rimlig god men man skal nok ikke regne med at den kan holde til tæsk


  • #3   20. jul 2008 Man skal sætte dens performence op i mod hvad den er lavet af.
    Der er jo KÆMPE forskel på en vild BL. til en båd eller stor bil, som kan trække en HBX midt over, og så et system der er skræddersyet til den HBX.
    Jeg har prøvet den, den rykker fint, med de tilhørende batterier, men med noget hemmligt ryger den bag over og stripper diffene hvis man ikke ved hvad man laver smiley
    Så bilen er sjov ud af kassen
    og endnu sjovere med eks LiPo eller bedre batterier.
    Et minus på den er, BAK funktionen den er med TIMER så når man kommer med fuld skrald og bremser ned til 0- tager det lige så lang tid som timeren er til at sige "BAK" så der skal man lige passe på, ellers ligger den godt på vejen lidt som E-SAVAGE hvis man skal sammenligne den med noget.. og efter 10-15 min bank m LiPo er den kold som IS! og godt ridset på karossens bagende og tag smiley
    Så ved man ikke havd man laver er det et MISIL = en gang raket smiley


  • Stefan B
    Stefan B Tilmeldt:
    apr 2008

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 4
    #4   20. jul 2008 Lars G, når du sammenligner den med en E-Savage, er det så fart eller hvordan ligger på vejen? Umiddelbart er jeg ikke vild med hvordan en E-Savage opfører sig på asfalt, jeg skal bremse helt ned, og dreje lige så stille, for at den ikke skal tippe, og rulle ned af vejen de næste 3 meter. Off-road er den selvfølgelig fin nok til.

    Men jeg vil godt havde en bil der også kan køre på vejen, som fx. min gamle Bonzer. Der kunne jeg komme med "´fuld fart" (hehe), slippe gassen og dreje. Hvilket resulteret i at bilen glider rundt i en 180graders vending, som ser ret fed ud. Det kan min E-Savage ikke på asfalt. Så derfor kigger jeg lidt på denne Xmissile, fordi den ikke er så høj, og måske derfor ikke tipper over så let. Og fordi den ligner lidt min gamle Bonzer.

    Mvh
    Stefan


  • #5   20. jul 2008 ikke fordi hbx er et dårligt mærke de har bare ikke været så heltige med deres bonzer og maxbuggy og onroad bil dem med samme chassis men ellers laver de nogle fine biler til prisen;) min vmax er en god bil:D

  • #6   20. jul 2008 jeg kan sige til jer som mener at hbx er noget lort. at min hbx onroad købte jeg reservedel til for ca 50 kr jeg havde den i et år en anden bil som jeg ogs havde i et år var en kyosho lazer den kig i stykker hele tiden jeg købte reservedele til den for ca 2000-3000 kr

  • #7   20. jul 2008 HBX MAX og de andre, har ikke samme schassis...

    Jeg føler den opfører sig lidt som E-SAVAGE når den kører hen over hump og flyver lidt, ikke at sige det er samme kvalitet, men man skal huske man får en offroader med BL for billige penge.
    altså lidt blød og ikke den hoppende effekt, som hårde biler har.


  • #8   20. jul 2008 Citat fra morfars:

    Morfars test:
    Vi har testet Xmissile og den kører virkelig godt. Udover masser af kraft og god topfart så ligger den imponerende godt uanset om du kører på asfalt eller offroad.

    så mon ikke den køre meget godt.




  • #9   21. jul 2008 Vil lige sige til stefan b har du prøvet at skifte olie i dine dæmpere??? jeg kan ikk få min E Savage til at vælte hverken på asfalt eller gras... er fuldt ud tilfreds med min savage... Bare Spørg Lars G har været ude og køre ved ham flere gange og han vælter mere med sin E-Maxx end jeg gør med min E Savage...

  • Stefan B
    Stefan B Tilmeldt:
    apr 2008

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 4
    #10   24. jul 2008 Kim G, hvilken olie kører du med? Er det helt stock, at din ikke vælter, eller er det efter de nye hjul?

    Mvh
    Stefan


Kommentér på:
HBX's nye Xmissile Brushless

Annonce